تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 با یک ویدیوی تبلیغاتی تایید شد

تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی تایید شد

چندی پیش، پوستری غیر رسمی از پرچمدار بعدی اچ تی سی پخش شد که تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 (HTC U 11) را مشخص کرده بود. حال با انتشار یک ویدیو، این تاریخ به طور رسمی تایید شده است.

26 اردیبهشت تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 است

پیش از این و بر اساس اخبار منتشر شده از منابع غیر رسمی اعلام شده بود که کمپانی تایوانی اچ تی سی تاریخ 16 می (26 اردیبهشت) را برای معرفی جدیدترین محصول خود در نظر گرفته است. حال با انتشار ویدیوی رسمی زیر، این تاریخ برای معرفی اچ تی سی U 11 از سوی شرکت سازنده تایید شده است. با این حال، هنوز زمان دقیق عرضه و یا قیمت تمام‌ شده آن مشخص نیست.

این ویدیو علاوه بر مشخص کردن تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 بر ویژگی‌هایی از این گوشی نظیر لبه‌هایی با حساسیت ویژه و امکان شناسایی حرکات کاربران تاکید کرده است.

اچ تی سی در این ویدیوی تبلیغاتی به شما می‌گوید گوشی اچ تی سی یو 11 را «فشار دهید» تا با مزیت‌های استفاده از این سیستم ویژه شناسایی حرکات و ژست‌های کاربر آشنا شوید.

در حال حاضر، تنها تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 به صورت رسمی اعلام شده و مابقی اطلاعات، بر اساس شایعات منتشر شده در زورهای اخیر است. آنچه تاکنون از پرچمدار بعدی تایوانی‌ها می‌دانیم این است که دردانه جدید آنها به چیپست کوالکام اسنپدراگون 835 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. همچنین، HTC در این موبایل قدرتمند از یک نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت QHD (رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل) بهره خواهد برد.

تاریخ معرفی اچ تی سی یو 11 با یک ویدیوی تبلیغاتی تایید شد

دوربین اچ تی سی یو 11 در قاب عقب لنزی 12 مگاپیکسلی خواهد داشت در حالی که دوربین سلفی آن تصاویری با کیفیت 16 مگاپیکسل خواهد گرفت. در حالی که هنوز مشخص نیست آیا کمپانی سازنده از دوربین دوگانه در این محصول استفاده خواهد کرد یا خیر، منابع خبری از مجهز شدن این گوشی به یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی سخن گفته‌اند.

اطلاعات دیگری که در هفته‌های اخیر شنیده شده این است که U 11 در پنج رنگ اصلی عرضه خواهد شد که این رنگ‌ها شامل مشکی، سفید، آبی، قرمز و نقره‌ای هستند. کمتر از بیست روز تا معرفی جدیدترین موبایل اچ تی سی باقی مانده و قطعا خبرهای بیشتری در روزهای آینده از این محصول خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه