سوختن دکمه هوم گلکسی اس 8

گزارش سوختن دکمه هوم گلکسی اس 8 توسط کاربران سامسونگ

سوختن دکمه هوم گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلسی اس 8 پلاس (+Galaxy S8) از جمله مشکلات دیگری است که اخیرا توسط تعدادی از کاربران گزارش شده است.

در گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دکمه فیزیکی هوم حذف شده و به جای آن، هر سه دکمه ناوبری به صورت یکپارچه مجازی شده‌اند. تفاوت دکمه هوم گلکسی S8 و گلکسیS8 پلاس با دیگر گوشی های موبایل دارای کلیدهای مجازی، روشن ماندن همیشگ کلید هوم است.

کاربران بعد از مدتی استفاده از این دو گوشی موبایل، این پرسش برایشان به وجود آمد که روشن ماندن همیشگی تعدادی پیکسل در پایین‌ترین قسمت نمایشگر، چقدر ممکن است از عمر آن کاسته و سبب سوختن صفحه نمایش شود. اگرچه سامسونگ پدید آمدن چنین اتفاقی را با قاطعیت رد کرد، اما از قرار معلوم تاکنون تعدادی از کاربران با مشکل سوختن دکمه هوم گلکسی اس 8 مواجه شده‌اند.

سوختن دکمه هوم گلکسی اس 8

خبر سوختن دکمه هوم گلکسی اس 8 ممکن است تنها یک دروغ رسانه‌ای باشد

اخیرا برخی کاربران مشاهده علائم سوختن صفحه نمایش گوشی های موبایل خود را گزارش داده‌اند. این مشکل، که به خاطر استفاده طولانی مدت از تصاویر استاتیک ایجاد می‌شود، سبب می‌شود تا برخی از قسمت‌های نمایشگر بی‌رنگ و بی‌روح شوند. دقیقا برای جلوگیری از پیش آمدن چنین مشکلی، در نمایشگرهای CRT قدیمی شاهد نمایش اسکرین سیور بعد از عدم استفاده از کامپیوتر برای مدت زمانی کوتاه بودیم. اگر به خاطر داشته باشید، اسکرین سیورها شامل تصاویری متحرک و بسیار پرجنب و جوش بودند تا به این وسیله از ثابت ماندن پبکسل‌ها جلوگیری کنند. مشکل سوختن دکمه هوم گلکسی اس 8 (پیکسل‌های نمایش‌دهنده آن) از آنجایی ناشی می‌شود که هیچ تغییری در پیکسل‌های آن ایجاد نمی‌شوند.

سوختن دکمه هوم گلکسی اس 8

آن دسته از کابرانی که از کم رنگ شدن صفحه نمایش گلکسی اس 8 گلگی کرده‌اند، ادعا می‌کنند علاوه بر رخ دادن این مشکل در قسمت انتهایی نمایشگر، دکمه هوم گوشی موبایل آن‌ها نیز قفل شده است. به عقیده سامسونگ، به صورت پیش فرض الگوریتم‌هایی به منظور جلوگیری از سوختن نمایشگر گلکسی اس 8 پیاده‌سازی شده و برای اثبات ادعای کاربران باید مشکل را بررسی کرد.

این اولین باری نیست که گزارشی مبنی بر وقوع یک مشکل در پرچمداران جدید سامسونگ می‌شنویم. به عنوان نمونه مدتی قبل شاهد گلگی کاربران از قرمزی صفحه نمایش گلکسی اس 8 بودیم که بعد از اثبات وجود آن توسط سامسونگ، این شرکت یک آپدیت نرم افزاری برای رفع آن منتشر کرد. درباره مشکل سوختن دکمه هوم گلکسی اس 8 نمی‌توانیم تا زمان شنیدن خبری رسمی از سوی خود سامسونگ اظهار نظری داشته باشیم. تاکنون تمامی کاربران، در کنار مطرح کردن برخورد به مشکل شارژ وایرلس یا قرمزی صفحه نمایش، عکس و یا ویدیویی در کنار آن منتشر کرده‌اند، اما درباره این مشکل هنوز هیچ منبع موثقی وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

19 دیدگاه

  1. من دو روزه خریدم هنگ میکنه،صفحه نمایشمم روشن میمونه،اعصابمو خورد کرده،تا خودم قفلش نکنم خودکار قفل نمیشه و صفحه نمایش روشنه،کسی میتونه راهنمایی کنه

  2. حالا هی برید سامهنگ بخرید

  3. سوخته؟؟؟؟؟؟
    داداچ برو خودتو گول بزن
    این دکمه هوم امکان نداره بسوزه
    فردی مثل ریسی امده یه عده ادمی رو عجیر کرده که ادعا کنن دکمه هوم سوخته

  4. امید وارم که این اخرین گوشی سامسونگ باشه
    امسال ای کاش دو چیز خوب اتفاق بیفته
    1 پیروزی ریسی
    2 سرنگونی سام بمب

  5. جمع کن این آشغالتو سام بمب حقه باز تو هم مانند دولت روحانی هستی

  6. سلام.اصلا شما داغونین یه ماهه صبر کن قیمت s8میاد پایین.سوختن اینا یه شایعه هست اصلا کی همچون غلطی کرده که سامسونگ باید شرکتش جمع.ناموسا هوایی اصلا با سمسونگ قابل مقایسه هست .بد بختا چیپست با نمایشگر ایفون سامسونگ داره تولید میکنه.من خودم بخدا نمایشگر ایفون رو از نزدیک دیدم نوشته سامسونگ .الان دیکه سامی رو دست نداره.بازار جهاتی رو به دست گرفته/در کل عشق سامی و اپل

  7. آقا بخدا این s8 ارزش خرید نداره
    چرا انقدر الکی ازش دفاع میکنید؟!!!!
    من خودم s7 دارم.
    ولی سامسونگ شده مثل آخرای نوکیا
    دیگه باید قید تولید گوشی رو بزنه و جاش رو بده به یه برند دیگه

  8. آدم باید مغز … خورده باشه پول آیفون رو بده به یه گوشی اندرویدی بی اصل و نصب وجاعل!

  9. کسانی که فکر میکنن میسوزه نخرن مشکلی که نیس
    هرکی دوست داره بگیره نوش جونش

  10. دروغه محضه…از بس فروش داشته و محبوبیت;واسه اینکه فروشش بیشتر نشه این حرفو میزنن…خب یک نمونه نشون بدن اینا
    برترین گوشی موبایل دنیاست

  11. سامسونگ دیگه کارش تمومه سامسونگ باید بعد از این قید گوشی رو بزنه تا بیشتر آبرو ریزی ب بار نیاورده گوشی فقط هواوی

  12. سامسونگ دیگه کارش تمومه سامسونگ باید بعد از این قید گوشی رو بزنه تا بیشتر آبرو ریزی ب بار نیاورده

  13. خداییش چیکار داره می‌کنه سامسونگ

  14. فکرکنم ازخریدنش منصرف شدم

    • توی زندگی عادیت هم دهن بین هستی نه؟؟؟؟
      اگر واقعا طرفدار سامسونگ باشی اینا روت هیچ تاثیری نداره حالا که همشم واسه تخریب هست و واقعیت نداره من با ios حال نمیکنم اندرویدیا رو هم فقط سامی و htc رو قبول دارم
      تا الان با وضع htc قطعا انتخابم همین گوشیه

  15. خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ