انتشار ویدیوی تبلیغاتی کوتاه اچ تی سی یو 11

ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی از اچ تی سی یو 11 منتشر شد

ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی از گوشی اچ تی سی یو 11 (HTC U 11) منتشر شده است. در کنار این ویدیو، مشخصات این گوشی نیز بار دیگر در وب سایت AnTuTu رویت شده که شایعات پیشین را تایید میکند. 

بعد از مدت‌ها گمانه زنی و درز اطلاعات مختلف، سرانجام شاهد انتشار ویدیوی تبلیغاتی کوتاهی از اچ تی سی یو 11 از سوی خود شرکت اچ تی سی هستیم. در این ویدیو، نه تنها به زمان رونمایی از اچ تی سی یو 11 یعنی شانزدهم می (26 اردیبهشت) تاکید می‌شود، بلکه قابلیت Edge Sense این گوشی موبایل به طور ویژه‌ای به نمایش گذاشته می‌شود.

کاربران پرچمدار جدید اچ تی سی، به لطف وجود قابلیت Edge Sense در اچ تی سی یو 11 می‌توانند با فشردن قسمت پایینی گوشی موبایل اپلیکیشن‌های مشخصی را که در لبه نمایشگر قرار گرفته‌اند فراخوانی کنند. البته کاربران همچنان قادرند این اپلیکیشن‌ها را با فشردن آیکون‌هایی که در کناره صفحه نمایش این گوشی موبایل قرار گرفته‌اند باز کنند، اما اصرار شرکت سازنده به فشردن لبه پایینی گوشی موبایل است.

انتشار ویدیوی تبلیغاتی کوتاه اچ تی سی یو 11

این ویدیوی تبلیغاتی اچ تی سی یو 11 با تمرکز بر قابلیت Edge Sense ساخته شده است

همچنین شاهد ظاهر شدن مجدد پرچمدار آینده کمپانی اچ تی سی در بنچمارک AnTuTu هستیم. چند روز قبل به لو رفتن مشخصات اچ تی سی یو 11 در بنچمارک AnTuTu اشاره کرده و تصویر مشخصات پرچمدار جدید اچ تی سی در این بنچمارک را به نمایش گذاشتیم. نخستین سری، این گوشی موبایل در بنچمارک Geekbench با نام HTC C8P رویت شده بود. این بار شاهد ظاهر شدن این گوشی موبایل با نام HTC U-3f هستیم. در هر صورت با مشاهده این تصاویر به مشخصات اچ تی سی یو 11 پی می‌بریم.

ویدیوی تبلیغاتی کوتاه اچ تی سی یو 11

طبق اطلاعات به دست آمده، پرچمدار جدید این شرکت دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن کیو اچ‌دی (1440 در 2560 پیکسل) است. با در نظر گرفتن ادعاهای پیشین شرکت سازنده و همچنین مشاهده ویدیوی تبلیغاتی کوتاه تز اچ تی سی یو 11 به سبک خاص طراحی این نمایشگر پی می‌بریم. مغز متفکر این دستگاه قدرتمندترین چیپست موبایل سال اسنپدراگون 835 خواهد بود. به این ترتیب پردازنده آن هشت هسته‌ای بوده و پردازشگر گرافیکی دستگاه از نوع Adreno 540 است. در بخش حافظه باید به مجهز شده اچ تی سی یو 11 به 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی اشاره کنیم.

این گوشی موبایل محصولی ایده‌آل برای طرفداران سلفی است، چرا که دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن 16 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. به صورت پیش فرض شاهد قرارگیری اندروید نوقا نسخه 7.1.1 بر روی پرچمدار جدید اچ تی سی هستیم. از آنجایی که چیزی به زمان رونمایی از این محصول باقی نمانده، به زودی شاهد انتشار اطلاعات رسمی‌تری از آن خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آغای عزیز مشکل داری توهین میکنی?خاک تو سر سامسونگ که هر چی اچ تی سی کرد اومد کپی کرد..

  2. خاک تو سرت اچ تی سی،این که گلکسی اس7 ته،واقعا نا امید شدم