گوشی هواوی نوا 2

جزئیات جدید و پوستر تبلیغاتی گوشی هواوی نوا 2 به بیرون درز کرد

اخیرا مشخصاتی از گوشی هواوی نوا 2 (Huawei Nova 2) همراه با یک پوستر تبلیغاتی از آن منتشر شده است. مهمترین مشخصه آن دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و دوربین دوگانه پشتی است. در ادامه بیشتر با این موبایل چینی معرفی نشده آشنا خواهیم شد.

اوایل ماه مه میلادی بود که گوشی هواوی نوا 2 موفق به دریافت تاییدیه تنا شد. همانطور که پیشتر از این بدان اشاره کرده‌ایم، هواوی این تلفن هوشمند میان رده را 5 خرداد ماه رونمایی خواهد کرد؛ هرچند ما اطلاعات زیادی را از آن در دست داریم.

دومین نسل از گوشی محبوب Nova از یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح Full HD برخوردار است و از یک چیپست میان رده کایرین 658 ساخت این کمپانی قدرت می‌گیرد. یک دوربین سلفی قدرتمند بر روی قاب جلویی این گوشی نقش خواهد بست، اما مهم‌تر از آن هواوی تصمیم گرفته تا از یک دوربین دوگانه در قسمت پشتی آن استفاده کند که بدون شک می‌تواند آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها بین میان رده‌ها برای عکاسی با موبایل تبدیل کند.

گوشی هواوی نوا 2

این دوربین دوگانه متشکل از لنز‌های 12 و 8 مگاپیکسلی همراه با یک اسکنر اثر انگشت بر روی قاب پشتی این گوشی نقش بسته است. با توجه به پوستر تبلیغاتی تازه به بیرون درز پیدا کرده از این گوشی، هواوی نوا 2 در چهار رنگ آبی، سبز، صورتی و مشکی (که البته رنگ مشکی آن تا بدین لحظه تایید نشده و حدسیات ما تنها از روی قاب جلویی آن است) قابل عرضه خواهد بود. برخی از منابع همچنین ادعا می‌کنند که این گوشی از یک باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر ساعت انرژی خواهد گرفت.

مشخصات هواوی نوا 2 پلاس در دست نیست

بر روی پوستر تبلیغاتی این گوشی که در بالا قابل مشاهده هستند، هنرمند معروف چینی به نام جانگ یی‌شینگ (ملقب به لی) این گوشی را در دست گرفته است. این پوستر مربوط به مدل اصلی هواوی Nova 2 است، اما به خاطر داشته باشید که مدل پلاس آن، هواوی نوا 2 پلاس (Huawei Nova 2 Plus) نیز با مشخصاتی که تا بدین لحظه در دست نیست رونمایی خواهد شد.

این گوشی با قیمت 362 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*