ورنی تور ای

Vernee Thor E ؛ یک گوشی 5 اینچی با باتری 5020 میلی‌آمپری و 3 روز نگهداری شارژ

ورنی تور ای (Vernee Thor E) یک گوشی 5 اینچی مجهز به یک باتری 5020 میلی آمپری با حفظ شارژ تا 3 روز است. در ادامه با مشخصات و قابلیت های این گوشی مقرون به صرفه بیشتر آشنا خواهید شد.

ورنی، کمپانی که گوشی های ساخت آن نظیر ورنی آپولو کاملا مقرون ‌به‌ صرفه هستند، در تلاش است تا با تازه‌ترین دستاورد خود طرفداران بیشتری را در این کره خاکی به دست آورد. جدیدترین محصول آنها، یک گوشی 130 دلاری با مشخصاتی مناسب و طراحی زیبا است که می‌تواند 3 روز شارژ را در خود نگه دارد. این چطور ممکن است؟

این گوشی که ورنی تور ای نام دارد از یک باتری 5020 میلی‌آمپری بهره می‌برد که با تکنولوژی شارژ سریع همراه است، اما این شرکت موفق شده ضخامت گوشی خود را نیز کنترل کند تا با وجود این باتری غول پیکر ضخامت Thor E تنها 8.2 میلی‌متر باشد. جالب اینجاست که وزن گوشی تور ای نیز تنها 149 گرم است تا بتوان آن را با بسیاری از گوشی های ارزشمند در جهان مقایسه کرد. ورنی متعهد می‌شود که شما بتوانید با هر بار شارژ گوشی خود 18 ساعت به تماشای ویدیو و 36 ساعت مکالمه بپردازید و یا یک ماه نگهداری گوشیتان را در حالت آماده باش قرار دهید. در واقع اگر استفاده‌ی معمولی را از گوشیتان داشته باشید، باتری آن می‌تواند تا 3 روز شارژ را در خود نگه دارد.

ورنی تور ای

مشخصات فنی ورنی تور ای

مشخصات فنی میان‌رده قطعا کمک بسیار زیادی به دست آمدن این عمر باتری شگفت انگیز کرده است. یک نمایشگر 5 اینچی HD، پرازنده 8 هسته‌ای مدیاتک، سرعت کلاک 1.5 گیگاهرتزی و یک رم 3 گیگابایتی مهم‌ترین مشخصات فنی این گوشی هستند. ورنی تور ای از یک دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بهره می‌برد. همچنین، همانطور که گفته شد مهم‌ترین نقطه فروش این گوشی عمر باتری جذاب آن و پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع است. شما می‌توانید باتری 5000 میلی‌آمپری این گوشی را تنها در 30 دقیقه به شارژ کامل برسانید.

تاکید بر عمر باتری در گوشی های جدید کمپانی Vernee جدی تر از گذشته رعایت می‌شود که می‌توان Thor E را مهم‌ترین مثال آن دانست. در همین راستا ورنی از یک کلید E-ink بر روی گوشی خود استفاده کرده است که آن را در حالت ذخیره انرژی قرار می‌دهد. از دیگر موارد باید به نمایشگر مونوکرومیک، سرعت کلاک و غیره اشاره کرد که همگی باعث می‌شوند این گوشی با تنها 20 درصد شارژ بتواند 1 روز کامل عمر کند. باتری مدرن این گوشی حتی تا پس از 600 چرخه شارژ نیز می‌تواند 90 درصد ظرفیت خود را حفظ کند تا خیال کاربران در مورد عدم زوال عمر باتری راحت باشد.

ورنی تور ای

قیمت ورنی تور ای

و اما ورنی این گوشی را همراه با تخفیفی 20 دلاری از اوایل صبح امروز با قیمت 109 دلار برای پیش فروش در وب سایت خود قرار داده است. بدون شک این مقدار هزینه برای خرید یک گوشی با عمر باتری شگفت انگیز، بدنه‌ی تمام فلزی، اندروید 7 نوقا و اسکنر اثر انگشت پشتی کاملا مقرون به صرفه است. همین حالا می‌توانید با کلیک بر روی این لینک یک دستگاه گوشی ورنی تور ای را پیش خرید کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همچین میگه الان میتونید سفارش بدین انگار نبیبینه ما کجایم

  2. هچین میگه الان سفارش بدین انگار نببنه ما کجایین……