نسخه‌ های جدید ال جی جی 6

نسخه‌ های جدید ال جی جی 6 با نام‌های پرو و پلاس تا پایان ماه جاری عرضه می‌شوند

ال جی جی 6 پرو (LG G6 Pro) و ال جی جی 6 پلاس (LG G6 Plus) نسخه‌ های جدید ال جی جی 6 هستند که به عقیده بسیاری از رسانه‌های خبری به زودی معرفی و عرضه خواهند شد.

اگرچه تنها چند ماه از عرضه ال جی جی 6 به عنوان پرچمدار جدید این شرکت کره‌ای می‌گذرد، اما به نظر می‌رسد این گوشی‌ساز تصمیم گرفته جانشینانی برای آن عرضه کند. به گزارش نشریه کره‌ای زبان etnews، ال جی در حال برنامه‌ریزی به منظور ارائه دو نسخه مشتق شده از پرچمدار جدید خود است. نسخه‌ های جدید ال جی جی 6 با نام‌های پرو و پلاس شناخته خواهند شد.

البته نباید انتظار داشت محصولاتی ارتقا یافته از نظر سخت افزاری و به عنوان نمونه مجهز شده به چیپست اسنپدراگون 835 را شاهد باشیم. گفته می‌شود ال جی G6 Plus همراه با 128 گیگابایت ظرفیت داخلی عرضه شده و از شارژ وایرلس پشتیبانی خواهد کرد. این قابلیت در نسخه عادی ال جی جی 6 وجود نداشته و تنها دستگاه‌های عرضه شده در ایالات متحده آمریکا به آن مجهز هستند. ال جی G6 Pro با ظرفیت داخلی کمتر نسبت به مدل عادی عرضه شده و تنها دارای 32 گیگابایت ظرفیت داخلی خواهد بود.

نسخه‌ های جدید ال جی جی 6

به نظر می‌رسد نسخه‌ های جدید ال جی جی 6 تنها از نظر ظرفیت داخلی با هم تفاوت دارند

به عنوان یکی دیگر از مهمترین تفاوت‌های آن‌ها باید به اختلاف قیمت اشاره کرد. اگرچه قیمت نسخه پایه که این روزها در بازارهای سراسر جهان به فروش می‌رسد حدود 800 دلار است، اما نسخه های پلاس و پرو به ترتیب حدود 890 و 700 دلار قیمت خواهند داشت. به نظر می‌رسد این تکنیک جدیدی است که ال جی در پیش گرفته است. پیش‌بینی می‌شود گوشی موبایل معرفی نشده ال جی وی 30 نیز تا پیش از رسیدن به انتهای سال جاری در چند نسخه ارائه شود. همچنین این گوشی‌ساز کره‌ای تصمیم دارد تمامی محصولات پایین‌رده جدید خود را از این پس تحت سری X به فروش رسانده و آن‌ها را از محصولات بالارده متمایز کند.

سوال اینجاست که چرا با وجود عدم ایجاد تغییرات مهم در مشخصه‌های سخت افزاری، نسخه‌ های جدید ال جی جی 6 با نام‌هایی متفاوت معرفی می‌شوند. عرضه یک گوشی موبایل با ظرفیت‌‌های داخلی متفاوت تکنیک جدیدی نیست، اما این نسخه ها معمولا نام جدیدی نداشته و به صورت نسخه X گیگابایتی آن گوشی موبایل شناخته می‌شوند.

به نظر ما تنها دلیل آن ترفندهای جدید بازاریابی است، اما ممکن است شرکت ال جی اهداف دیگری در سر داشته باشد. در هر صورت گفته می‌شود نسخه‌ های جدید ال جی جی 6 تا پایان ماه جاری میلادی عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*