اپلیکیشن های آی او اس

درآمد 70 میلیارد دلاری اپلیکیشن های آی او اس برای برنامه نویسان اپل

برنامه نویسان اپل از سال 2008 تاکنون از اپلیکیشن های آی او اس به درآمد 70 میلیارد دلاری دست پیدا کرده‌اند. اپل همچنین اعلام کرد که دانلود برنامه‌ها از اپ استور در یک سال اخیر 70 درصد رشد کرده است.

شرکت اپل با انتشار گزارشی به تشریح وضعیت دانلود اپلیکیشن های آی او اس از App Store پرداخت. این شرکت همچنین اعلام کرد که توسعه‌دهندگان این کمپانی در سراسر جهان از سال 2008 میلادی که اپ استور افتتاح شد تاکنون به درآمد 70 میلیارد دلاری دست پیدا کرده‌اند. اولین گوشی آیفون تولیدی توسط اپل هیچ برنامه مخصوصی نداشت اما اکنون هزاران اپلیکیشن برای این گوشی های هوشمند ساخته شده است.

اپلیکیشن های آی او اس

به گزارش شرکت اپل، دانلود اپلیکیشن‌های مربوط به گوشی های آیفون از اپ استور در 12 ماه گذشته 70 درصد رشد کرده است. این اخبار پیش از کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل در هفته آینده منتشر شده و پیش‌بینی می‌شود که در این رویداد، نسخه جدید iOS به همراه آیپدهای جدید رونمایی شوند.

شاخص‌ترین اپلیکیشن های آی او اس در اپ استور

بنا بر اعلام شرکت اپل، اپلیکیشن های بازی و سرگرمی، بیشترین درآمد را برای برنامه نویسان اپل به خود اختصاص داده‌اند و اپلیکیشن های مربوط به عکس و ویدیو نیز در اپ استور بیشترین رشد را با 90 درصد داشته‌اند. دسته اپلیکیشن‌های بهداشت و سلامت نیز بیش از 70 درصد رشد را در طول یک سال گذشته تجربه کرده است. بازی‌های پوکمون گو و سوپر ماریو ران و برنامه‌های دیگری مانند CancerAid، Space By THIX، برنامه ورزشی Zones For Training With Exercise Intensity، برنامه تمرین خوانندگی Vanido و برنامه چیدمان و طراحی Havenly از جمله شاخص‌ترین اپلیکیشن‌های حال حاضر در اپ استور هستند. همچنین فیلیپ شیلر (Philip Schiller)، رئیس ارشد بخش بازاریابی جهانی شرکت اپل از ارائه اپلیکیشن‌های جدید در جریان کنفرانس هفته آینده خبر داد.

اپلیکیشن های آی او اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*