گلکسی سی 10 سامسونگ

قیمت گلکسی سی 10 مشخص شد؛ نخستین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه

ظاهرا باید گوشی میان رده ای گلکسی سی 10 (Samsung Galaxy C10) را نخستین گوشی دو دوربین سامسونگ بدانیم. قیمت و مشخصات فنی این گوشی معرفی نشده را در ادامه بخوانید.

طی ماه‌های اخیر شایعات مختلفی مبنی بر این که گوشی گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) نخستین گوشی دو دوربین سامسونگ است به گوش رسیده است. با این حال، یک گزارش جدید نشان می‌دهد چنین خبری اشتباه است! ظاهرا گلکسی سی 10 نخستین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که به دوربین دوگانه مجهز است. در این گزارش جدید، همچنین قیمت گلکسی سی 10 نیز مشخص شده است که می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران برند محبوب کره‌ای باشد.

در یک گزارش که چند هفته قبل منتشر شده بود، ما اعلام کردیم که سامسونگ مشغول کار بر روی یک گوشی به نام گلکسی C10 است. اخبار مختلفی تا به امروز از این محصول به بیرون درز پیدا کرده است که حالا در تازه‌ترین آن‌ها، وجود یک دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی آن شنیده می‌شود.

گزارش‌های منتشر شده همچنین نشان می‌دهند که احتمالا گلکسی سی 10 از چیپست اسنپدراگون 660 همراه با 6 گیگابایت رم قدرت خواهد گرفت. یک نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی سوپر آمولد، حافظه داخلی حداکثری 128 گیگابایتی و یک باتری با ظرفیت 4 هزار میلی‌آمپر ساعت نیز دیگر مشخصاتیست که تا به حال از این گوشی میان رده شنیده‌ایم.

به نظر می‌رسد این گوشی در حال حاضر دوران آزمایشی خود را سپری می‌کند، بنابراین نمی‌تواند فاصله رونمایی رسمی از آن از الان دور باشد. جالب اینجاست که حتی برخی معتقدند این نخستین گوشی میان رده سامسونگ خواهد بود که از یک کلید فیزیکی مخصوص بیکسبی نیز برخوردار است.

قیمت گلکسی سی 10

در انتهای این گزارش که از سوی نشریه‌های چینی انتشار یافته، به قیمت Galaxy C10 اشاره شده است. ظاهرا نسخه 64 گیگابایتی این گوشی با قیمت 515 دلار در چین به فروش خواهد رسید. حال سوال اینجاست که آیا این گوشی نیز نظیر تمامی گوشی های سری گلکسی C سامسونگ مختص بازار چین تولید خواهد شد یا در سایر بازارها نیز می‌توانیم آن را بیابیم؟ این چیزیست که زمان ثابت خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*