معرفی آيپد ميني ، گجتي دوست داشتي از اپل + عکس و ویدیو

بالاخره گمانه‌زنی‌ها به ساحل واقعیت نشستند. آیپد نسل چهارم غافلگیری بود ولی آیپد مینی بیش از سایر محصولات مورد انتظار بود. آیپد مینی شرکت اپل رسما معرفی شد. این تبلت جدید اپل دارای صفحه نمایشی ۷.۹ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل، بدنه ای آلمونیومی و ضخامت ۷.۲ میلیمتر می باشد. آیپد مینی حدود ۵۳ درصد سبکر تر از نسل چهارم آیپد است.

ویژگی مهمی که فیل شیلر -به سبک استیو جابز- روی آن انگشت گذاشت در این نقل قول از او پیدا است:

«چه کاری با یک آیپد مینی می‌توانید بکنید که با آیپد جذاب نسل چهارم نمی‌توانید؟»

سبک، باریک و ارزان؛ ضخامت این دستگاه فقط 7.2 میلیمتر است. یک چهارم باریک‌تر از آیپد اصلی. و تنها 308 گرم! یعنی 53٪ سبک‌تر از آیپد نسل چهارم. رنگ‌بندی آن شبیه آیفون 5 است؛ مدل اول یک دست مشکی (که واقعاً شبیه محصولات دهه 80 است) و مدل دوم به رنگ طبیعی آلومینیوم (که در زیبایی سال‌ها از محصولات مشابه جلوتر است).

اندازه نمایشگر آیپد اصلی 9.7 اینچ است و اندازه نمایشگر آیپد مینی 7.9 اینچ؛ به همین سادگی! چرا خودمان فکرش را نکردیم؟ رزولوشن نمایشگر دقیقاً مشابه آیپد 2 است، 1024 در 768 پیکسل. چیپ پردازشی آن هم A5 مشابه آیپد 2 است و در سه ظرفیت 16، 32 و 64 گیگابایت و دو مدل وای-فای و وای-فای و سلولار (4G LTE) عرضه خواهد شد.

{photo}91/08/03/ipad-mini{/photo}

به همراه این تبلت اسمارت کاور مخصوص نیز عرضه خواهد شد.
خوشبختانه دوربین آیپد مینی 5 مگاپیکسلی است و کیفیتی خوب را در اختیار قرار خواهد داد. ضمن اینکه باتری آن نیز با یک بار شارژ تا 10 ساعت شما را پشتیبانی خواهد کرد. قیمت‌ها نیز 329، 429 و 529 دلار برای مدل وای-فای و 459، 559 و 659 دلار برای مدل سلولار است.

ویدیوی معرفی Ipad Mini :

ویدیویی از اسمارت کاور زیبا و مخصوص آیپد مینی :


منبع : en.gadgetnews | en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*