iMac جديد اپل رونمايي شد : زيبايي و قدرت در يک قاب 5 ميلي متري!

در بخش دیگری از مراسم شب گذشته، شرکت اپل نسخه جدیدی از کامپیوترهای مک خود را به نمایش گذاشت. iMac جدید بطور شگفت انگیزی باریک می باشد به طوري که ضخامت آن تنها ۵ میلیمتر است.آی مک در دو نسخه ۲۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و ۲۱ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل عرضه می شود. در ادامه با مشخصات فني و گالري تصاوير اين محصولات با ما همراه باشيد.

فیل شیلر با نمایش دادن تصویر آیمک 2012 و سپس ساکت ایستادن در کنار آن اجازه داد حضار به شدت این محصول جدید را که با طراحی نو از راه رسیده تشویق کنند. محصولی با طراحی جذاب که شیشه جلوی آن لبه تا لبه دستگاه (به جز حاشیه پایین) را پوشانده.

تا وقتی که شیلر آن را نچرخانده بود فکر می‌کردیم کمتر از 2.5 سانتی متر ضخامت داشته باشد ولی این‌طور نیست، بلکه ضخامت بدنه به طرزی هوشمندانه از لبه‌ها تا نقطه اتصال به پایه در پشت، به تدریج افزایش یافته. در واقع ضخامت دستگاه در جایی بیشتر است که موقع دیدن آن از کنار، کمتر به چشم می‌آید؛ اگر نمی‌توانی محصول را به اندازه کافی باریک کنی، کاری کن که باریک به نظر برسد!

{photo}91/08/03/imac-2{/photo}

ضخامت دستگاه در لبه‌ها فقط و فقط 5 میلیمتر است. پنل نمایشگر نیز تنها 5 میلیمتر ضخامت دارد و به طور کامل به شیشه رویی دستگاه چسبانده شده. بین این دو تنها 2 میلیمتر هوا قرار دارد. مدل 21.5 اینچی آیمک جدید رزولوشن 1920 در 1080 را ارائه می‌کند و مدل 27 اینچی رزولوشن 2560 در 1440 را (استاندارد رتینا به آیمک نیامده). استفاده از تکنولوژی IPS سبب شده تا زاویه دید 178 درجه و روشنایی معادل 300 نیت در معرض دید کاربر قرار بگیرد و البته بازتاب نور نیز 75٪ نسبت به مدل‌های قبلی کاهش یافته.

دوربین FaceTime از نوع HD با کیفیت فیلمبرداری 720p، اسپیکرها و میکروفون‌های دو تایی استریو، پردازنده‌های Core i5 یا i7  (به طور انتخابی)، گرافیک انویدیا Kepler، رم 32 گیگابایتی، و حافظه داخلی "768 گیگابایت از نوع فلش یا 3 ترابایت از نوع HDD یا تلفیق این دو" مشخصات فنی این غول رومیزی هستند.

{photo}91/08/03/imac-1{/photo}

3 پورت USB و 3 پورت Thunderbolt نیز در پشت دستگاه قرار دارد. باید این آیمک را رخ به رخ دید. از دور که بسیار جذاب می‌نماید. کمترین قیمت مدل 21.5 اینچی 1299 دلار است و نیز ارزان‌ترین ایمک 27 اینچی 1799 دلار قیمت دارد. نظر شما در باره این محصول چیست؟


منابع : en.gadgetnews.net | en.gadgetnews.net | en.gadgetnews.net

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*