کیبورد مدرن مایکروسافت مجهز به حسگر اثر انگشت معرفی شد

کیبورد مدرن مایکروسافت مجهز به حسگر اثر انگشت معرفی شد

ساعاتی پیش، کیبورد مدرن مایکروسافت (Microsoft Modern Keyboard) با پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت، در سکوت خبری معرفی شد. در ادامه، با این صفحه کلید جدید آشنا شوید.

کیبورد مدرن مایکروسافت در واقع نسل بعدی سرفیس کیبورد این کمپانی‌ست که ظاهری همانند نسخه پیش از خود دارد. تنها تغییرات به‌ وجود آمده در مدل جدید، اضافه‌شدن سنسور اثر انگشت به عنوان یکی از کلیدهای کیبورد و همچنین، قابلیت اتصال کابل به صفحه کلید و استفاده به صورت سیمی یا وایرلس است.

مایکروسافت حسگر اثر انگشت کیبورد جدید خود را در محل دکمه ویندوز در قسمت سمت راست صفحه کلید تعبیه کرده تا کاربر بتواند به وسیله این قابلیت، به ویندوز 10 و یا وب‌سایت‌هایی که از تکنولوژی ویندوز هلو (Windows Hello) استفاده می‌کنند، لاگین کند. کیبورد مدرن مایکروسافت از سیستم‌عامل‌های ویندوز 10، مک او اس و آخرین نسخه‌های سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت و زمان عرضه کیبورد مدرن مایکروسافت

این صفحه کلید جدید به زودی و با قیمت 129.99 دلار در فروشگاه‌های سراسر دنیا به فروش می‌رسد. همانطور که می‌دانید، مایکروسافت به تازگی سرفیس کیبورد را با قیمت 99 دلار روانه بازار کرده است. اگرچه قیمت 129.99 دلاری کیبورد Modern مایکروسافت کمی بالا به نظر می‌رسد، اما ویژگی‌های آن، علاقه‌مندان به استفاده از صفحه کلیدهایی مشابه لپ‌تاپ را به سمت خود جذب خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*