فولکس واگن پولو 2017

فولکس واگن پولو 2017 رسما معرفی شد؛ تجهیزاتی پیشرفته در جثه ای کوجک

سرانجام خودرو کوچک جثه و هاچ بک فولکس واگن پولو 2017 (Volkswagen Polo 2017) همراه با تجهیزاتی مدرن و بهبودیافته و قیمت 12 هزار دلاری معرفی شد.

ششمین نسل اتومبیل فولکس واگن پولو رسما معرفی شد. این خودرو که از طراحی مخروطیتری برخوردار است، ظاهرا قرار است در چندین بازار مختلف بین المللی با سطح پایینتری از خودرو گلف به فروش برسد.

فولکس واگن پولو 2017 اینک از چراغهای جلوی تیزتر و جلوپنجرهای باریکتر بهره می برد. اینها همگی نشانههایی از تغییر نسل طراحی محصولات فولکس واگن دارد که ما میتوان آنها را در اتومبیلهایی نظیر پاسات از خانواده بزرگتر این محصولات نیز مشاهده کنیم. پولو جدید از نمای جانبی تغییرات زیادی را به خود نمیبیند و اگر شما با نسل پیشین آن آشنا باشید، قطعا از این زاویه نمیتوانید تفاوت بین دو نسل را تشخیص دهید. این دقیقا نقطهای است که طراحان کمپانی فولکس واگن به دنبالش بودهاند.

ویدیو معرفی فولکس واگن پولو 2017


 

بیشتر تغییرات، فنی و زیر کاپوت خودرو هستند. فولکس واگن پولو 2017 در کالی که از جثهای هم اندازه با نسل چهارم خودرو گلف برخوردار است، اما به لطف پلتفرم ماژولار MQB حتی از نسل پیشین خود نیز سبکتر شده است. این ابعاد که حالا بزرگتر شده، باعث میشود تا سرنشینان در هنگام سواری فضای نشینم بیشتر و راحتتری را داشته باشند و به تبع قدبلندها نیز کمی قدرت مانور پیدا کنند.

تجهیزات فولکس واگن پولو 2017

پولو جدید، به لطف تجهیزات جذابی که به راننده و سرنشینان خود ارائه میکند نسبت به تمامی رقبای خود در بازار پیشرفتهتر است. از مهمترین امکانات خودرو جدید فولکس باید به سیستم سرگرمی/اطلاع رسانی مجهز به نمایشگر لمسی با وضوح بالا، کروز کنترل سازگارشونده، سیستم کیلس (ورود بدون سوئیچ) و استارت دکمهای، چراغهای ال ای دی جلویی و همچنین سیستم تشخیص نقاط کور اشاره کرد.

قیمت فولکس واگن پولو 2017

فولکس قرار است این خودرو را با قیمت پایه 12 هزار و 975 یورو در خانه خود، آلمان به فروش برساند. در این رنج قیمتی پولوی کوچک با رقبایی همچون فورد فیستا، پژو 208، اوپل کورسا و رنو کولیو به جدالی تنگاتنگ خواهد پرداخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*