فروش سونی اکسپریا تاچ

فروش سونی اکسپریا تاچ (Sony Xperia Touch) آغاز شد

سونی اکسپریا تاچ (Sony Xperia Touch)، پروژکتور خلاقانه سونی است که هر سطحی را به سیستم لمسی اندرویدی تبدیل می‌کند. سرانجام قیمت پروژکتور اکسپریا تاج مشخص شد.

آیا سونی اکسپریا تاچ را به یاد می‌آورید؟ آن یک پروژکتور جذاب بود که سونی در نمایشگاه MWC از آن پرده‌برداری کرد؛ پروژکتوری که می‌تواند هر سطحی را به یک نمایشگر لمسی تا اندازه 23 اینچی تبدیل کند.

تا به امروز ما نمی‌دانستیم این محصول دقیقا چگونه کار می‌کند، اما خوشبختانه ویدیویی از سونی اکسپریا تاچ منتشر شده است که می‌تواند به خوبی عملکرد شگفت‌‌انگیز سونی را با پروژکتور جدیدش به نمایش بگذارد. به طور مثال میز نهارخوری خود را به یک سیستم اندرویدی بزرگ تبدیل کنید تا همزمان با میل کردن شامتان، کارهایتان را نیز انجام دهید.

ویدیو عملکرد سونی اکسپریا تاچ

 

خبر خوب برای مشتریان اروپایی این است که سونی از روز گذشته فروش پروژکتور جدید خودش را آغاز کرده و علاقه‌مندان ساکن قاره سبز می‌توانند آن را خریداری کنند. البته نگران نباشید، سایر قاره‌ها نیز در آینده‌ای نزدیک می‌توانند از این محصول میزبانی کنند. البته Xperia Touch به هیچ عنوان ارزان‌قیمت نیست و باید هزینه‌ی سنگینی را برای داشتن آن پرداخت کنید.

فروش سونی اکسپریا تاچ

قیمت سونی اکسپریا تاچ

در حال حاضر سونی اکسپریا تاچ از طریق فروشگاه اکسپریا قابل خرید است. اگر از کاربران بریتانیایی هستید می‌توانید این محصول را با قیمت 1 هزار و 299 پوند خریداری کنید و اگر در نقاط مختلف دیگری از اروپا زندگی می‌کنید باید مبلغ 1 هزار و 499 را پرداخت کنید. در واقع اگر بخواهیم این مبلغ را به دلار تبدیل کنیم، قیمت سونی اکسپریا تاچ چیزی حدود 1 هزار و 700 دلار خواهد بود که قطعا آن را در زمره گران‌قیمت‌ترین پروژکتورهای جهان قرار می‌دهد.

سونی در حال حاضر پروژکتور اکسپریا تاچ خود را در کشورهای بریتانیا، فرانسه، اسپانیا، سوئد، نروژ، دانمارک و فنلاند به فروش می‌رساند. امیدواریم در آینده‌ای نزدیک، این فروش در کشورهای بیشتری به خصوص در ایران نیز آغاز شود. با گجت نیوز همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*