بی ام و سری 3

بی ام و سری 3 پرقدرت‌تر از گذشته به ایران بازمی‌گردد

پرشیا خودرو دو محصول دیگر از برند آلمانی BMW را به جدول سایت ثبت سفارش اضافه کرده و به نظر می‌رسد که بی ام و سری 3 با قدرت بیشتری نسبت به قبل به ایران باز خواهد گشت.

پرطرفدارترین سری بی ام و که البته به مانند سایر محصولات آن در ایران موفق نبود، یعنی سری 3 به بازار کشورمان بازمی‌گردد. به تازگی دو مدل بی ام و 320 و 330 به جدول سایت ثبت سفارش واردات خودرو اضافه شده و شرکت پرشیا خودرو در آینده نزدیک، این دو خودرو را به کشورمان وارد می‌کند.

بی ام و سری 3

بی ام و سری 3 در سال‌های گذشته با مدل‌های 320 و 328 اتاق جدید از سال 2012 در ایران شناخته می‌شدند و این بار نسخه فیس لیفت آن با کد جدید و نام 320 و همین‌طور مدلی با موتور قوی‌تر با نام 330 در بازار عرضه خواهد شد. آن طور که از اطلاعات ثبت شده در سایت ثبت سفارش خودرو برداشت می‌شود، شرکت پرشیا خودرو مدل بی ام و 330 را به صورت xDrive در بازار عرضه می‌کند که این خبر خوبی برای مشتریان و طرفداران ایرانی این برند آلمانی خواهد بود؛ چرا که معمولا رانندگی با خودروهای دیفرانسیل عقب در جاده‌های برفی و لغزنده با مشکلاتی همراه است.

بی ام و سری 3

پیشرانه و قیمت احتمالی بی ام و سری 3 جدید

از میان خودروهای جدید بی ام و سری 3 ، مدل 330 که جایگزین مدل قبلی 328 شده، دارای موتور قدرتمندتر 252 اسب بخاری بوده و شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن به 5.8 ثانیه می‌رسد. این عدد برای یک سدان خانوادگی با موتور 4 سیلندر دو لیتری بسیار جالب توجه به نظر می‌رسد. مدل فول بی ام و 330xi در امارات حدود 220 هزار درهم قیمت دارد؛ بنابراین پیش‌بینی می‌شود که این خودرو با قیمت حدود 400 میلیون تومان در ایران به فروش برسد. با این حال برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد باید منتظر خبرهای رسمی شرکت پرشیا خودرو به عنوان نماینده رسمی واردات و عرضه خودروهای بی ام و در ایران باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*