اچ تی سی U11

فایل‌های سیستمی اچ تی سی U11 به گوشی گوگل پیکسل 2 اشاره دارند

کدهای سیستمی گوشی اچ تی سی U11 اطلاعاتی را در خود جای داده‌اند که گفته می‌شود به گوشی گوگل پیکسل 2 ربط دارند. این موضوع، شایعه‌ی توسعه‌ی نسل جدید تلفن‌های همراه گوگل توسط اچ‌ تی سی را قوت می‌بخشد.

مدتی پیش بود که کمپانی اچ تی سی جدید‌ترین پرچم‌دار خود را به اسم U11 معرفی کرد که با توجه به مشخصات فنی مطلوبش، نظر بسیاری را جلب کرد. حال مشخص شده که کدهای سیستمی موجود در محصول U11 حاوی اطلاعاتی است که به گوشی‌های نسل 2 پیکسل گوگل اشاره دارد. با این وجود، به نظر می‌رسد گوشی‌های پیکسل امسال توسط اچ تی سی تولید خواهند شد.

این موضوع از سوی وبلاگ طرفداران اچ تی سی به اسم HTC Soku درز کرده است و اطلاعات را در گوشی اچ تی سی U11 نسخه‌ی تایوان کشف کرده‌اند. کد‌های سیستمی آخرین گوشی اچ تی سی شامل لیست نمونه‌هایی است که این کمپانی روی آن‌ها کار می‌کند و پردازنده‌ی اسنپدراگون 835 در آن‌ها به‌کار گرفته شده. در این منبع دو نام مورد بحث، S2 و M2 هستند که با توجه به نسل اول گوشی‌های پیکسل با نام‌های S1 و M1، باید آن‌ها را گوشی‌های جدید گوگل دانست. با این حال شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد سری پیکسل زیاد است و برخی ال‌ جی را نیز یکی از تولیدکنندگان این گوشی‌ها می‌دانند.

نخستین سری از گوشی‌های گوگل پیکسل نیز توسط اچ تی سی به تولید رسیدند و با توجه به اطلاعات موجود، احتمال اینکه توسعه سری دوم نیز بر عهده‌ی تایوانی‌ها قرار بگیرد زیاد است. البته همانطور که گفته شد، هیچ مدرک رسمی مبنی بر درستی این ادعا وجود ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*