کامپیوتر دستی Tegatech با دو سیستم عامل و صفحه نمایش 4.3 اینچ

بعد از معرفی ویندوز 8 شاهد ورود کامپیوتر و تبلت های مختلف با سیستم عامل ویندوز 8 با ویندوز RT بودیم که به کاربران در مورد کمبود فضا کمک شایانی کرده و با صفحات کوچک به بازار عرضه می شوند ، در این میان یک انتخاب جالب پیش روی استفاده کنندگان قرار دارد و آن Tegatech است در ادامه با گجت نیوز همراه باشید .

Tegatech محصول دیگری در اختیار دارد که صفحه نمایشی کوچک به همراه سیستم عاملی کامل را در اختیار کاربران قرار می دهد. این دستگاه Tegatech DLI7200 نام دارد که دستگاهی با دو سیستم عامل اندروید و ویندوز می باشد (dual boot).

این کامپیوتر دستی یا گوشی یا هر چیزی که بتوان نام نهاد دارای صفحه نمایش لمسی ۴.۳ اینچی، یک پردازنده Intel Atom Z670 Oak Trail و ۲ گیگابایت رم می باشد و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های ویندوز XP، ویندوز ۷، ویندوز ۸ و اندروید گوگل را دارد. اما DLI7200 دستگاهی با هدف استفاده عموم مردم نیست بلکه این دستگاه با هدف استفاده در مکانهای صنعتی و کاری طراحی شده است. بدنه آن بسیار مقاوم بوده و همچنین مجهز به یک اسکنر کارت اعتباری نیز می باشد.
این دستگاه همچنین دارای یک RFID reader، اسکنر بارکد و چیپ NFC است. فروش این دستگاه بزودی در کشور های استرالیا و نیوزلند و از طریق وب سایت Tegathech آغاز خواهد شد ولی از قیمت دقیق آن اطلاعی در دست نیست


منبع : en.gadgetnews.net

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*