تصاویر جدید میزو پرو 7 جزییاتی از طراحی این گوشی خاص را لو دادند

تصاویر جدید میزو پرو 7 جزییاتی از طراحی این گوشی خاص را لو دادند

تصاویر جدید میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) توسط یکی از سازندگان کیس به بیرون درز کرده و علاوه بر تایید دوربین دوگانه، جزییاتی از طراحی پرچمدار جدید میزو را نیز لو داده است.

کمپانی چینی Meizu نیز قرار است با تولید گوشی میزو پرو 7 به جمع سازندگانی بپیوندد که از دوربین دوگانه در محصولاتشان استفاده کرده‌اند. بر اساس شایعات منتشر شده در هفته‌های اخیر، پرچمدار آینده این شرکت، به صفحه نمایش ثانویه در زیر دوربین دوگانه مجهز بوده که حالا انتشار تصاویر جدید میزو پرو 7 توسط یکی از سازندگان قاب محافظ، وجود این نمایشگر را تایید می‌کند.

تصاویر جدید میزو پرو 7 جزییاتی از طراحی این گوشی خاص را لو دادند

این عکس‌ها در صورت واقعی بودن، به طور کامل طراحی میزو پرو 7 را لو داده‌اند. در قسمت پایین صفحه نمایش اصلی، دکمه هوم قرار گرفته که اسکنر اثر انگشت را در خود جای داده است. در قسمت بالای این بخش نیز دوربین سلفی تک‌لنز دیده می‌شود.

در بخش پایین فریم، اسپیکر، پورت USB و جک 3.5 میلی‌متری به همراه حفره کوچک میکروفون اصلی گوشی جا خوش کرده‌اند. البته این تنها میکروفون موجود در میزو Pro 7 نیست؛ در قسمت بالای قاب، حفره‌ای کوچک دیده می‌شود که به احتمال زیاد، میکروفون ثانویه این اسمارت فون جهت حذف نویزهای اضافی در هنگام مکالمه یا ضبط صدا باشد. در قسمت سمت راست نیز دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور گوشی قرار دارند.

تصاویر جدید میزو پرو 7 جزییاتی از طراحی این گوشی خاص را لو دادند

شاید جالب‌ترین قسمت این موبایل، بخش پشتی آن باشد. در این بخش، دوربین دوگانه‌ای دیده می‌شود که برای اولین بار است در محصولات این کمپانی چینی به کار رفته است. در سمت چپ دوربین، فلاش LED قرار داده شده و در زیر آن نیز شاهد نمایشگر ثانویه هستیم. البته این صفحه نمایش از نوع جوهر الکترونیکی (e-ink) بوده و خبری از LCD در این بخش نیست. استفاده از این نوع نمایشگر باعث می‌شود که تنها شاهد اطلاعاتی نظیر ساعت، وضعیت آب و هوا و برخی نوتیفیکیشن‌های گوشی بر روی آن باشیم.

باید دید آیا استفاده از این نوع صفحه نمایش باعث ایجاد تغییراتی بنیادی در طراحی گوشی های جدید میزو خواهد شد یا خیر. به نظر شما، این تغییر می‌تواند منجر به فروش بیشتر محصولات این شرکت سازنده شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*