کیفیت پایین اینترنت

تنها راه خلاصی از کیفیت پایین اینترنت مخابرات، فسخ قرارداد اینترنت نامحدود است!

معاون شرکت مخابرات ایران از مشترکان درخواست کرد تا برای خلاص شدن از کیفیت پایین اینترنت مخابرات ، قرارداد اینترنت نامحدود قدیمی خود را فسخ کرده و تغییر دهند.

داوود زارعیان، معاون شرکت مخابرات ایران در مورد مشکل کیفیت پایین اینترنت نامحدود بسیاری از مشترکان شرکت مخابرات ایران عنوان کرد که تنها راه حل این مشکل، تغییر مدل قرارداد دریافت این سرویس است. به گفته زارعیان، بیشترین گزارش‌ها از نارضایتی مشترکان اینترنت مخابرات به استان تهران و به مشترکان اینترنت نامحدود مربوط می‌شود که قراردادهای قدیمی با مخابرات دارند و سرعت اینترنت دریافتی‌شان 128، 256 و یا 512 کیلوبیت است.

کیفیت پایین اینترنت

معاون شرکت مخابرات ایران اضافه کرد:

در صورتی که قراردادهای قدیمی اینترنت نامحدود مخابرات تغییر کنند، کیفیت سرویس دریافتی مشترکان بالا خواهد رفت. در حال حاضر در سایر استان‌ها، بیشتر مشترکان دارای قرارداد سرویس جدید با مخابرات هستند اما اغلب در تهران با عدم رضایت کاربران از کیفیت و سرعت اینترنت مواجه هستیم.

کیفیت پایین اینترنت به سرویس اینترنت نامحدود با سرعت 128 تا 512 کیلوبیتی مربوط می‌شود

زارعیان همچنین اعلام کرد که در حال حاضر 43 هزار مشترک مخابرات در تهران از اینترنت نامحدود با سرعت 128 کیلوبیت بر ثانیه برخوردار هستند و 294 هزار مشترک نیز از اینترنت 256 کیلوبیت بر ثانیه استفاده می‌کنند. این در حالیست که اکنون امکان واگذاری اینترنت با سرعت 2 تا 16 مگابیت بر ثانیه توسط مخابرات وجود دارد.

وی به مشترکان، پیشنهاد تغییر قرارداد برای دریافت اینترنت با سرعت بالاتر را ارائه داد و تاکید کرد که مشترکان مخابرات باید اینترنت حجمی اما با سرعت مناسب انتخاب کنند تا مشکل نارضایتی از کیفیت این سرویس حل شود. هم‌اکنون اینترنت با سرعت 128، 256 و 512 کیلوبیتی منقضی شده و مشترکان باید با مراجعه به مخابرات و تغییر قراردادهای قدیمی، مشکل کیفیت پایین اینترنت خود را حل کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آقو از روزی که ما این نامحدود رو گرفتیم شدیم خار چشم مخابرات الان حدود 2 ماهه که حالت pppoe مدام قطع میشه و تا مودم رو reset factory نکنم دیگه وصل نمیشه پشتیبانی میگه بزار رو bridge که تو این حالت دیگه wifi ندارم و سرعت هم در حد دایال آپه.

  2. حجمی کنیم/؟؟؟؟ نامحدود کشکه مگه؟؟؟شما اداعات میشه بیا نامحدودو درست کن ملت پول نت حجمی ندارن

  3. من یه بار اینترنتم رو حجمی کردم
    آسیاتک 4 مگ بر ثانیه 90 گیگابایت حجم یک ساله
    دقیقا 107 روزه حجمش تموم شد
    من 512 رو به این اینترنت های حجمی ترجیح می دم

  4. من خودم نا محدود 512 دارم درسته یکم اذیت میکنه ولی بخاطر نامحدود بودنش فعلا عوضش نمیکنم چون اگه حجمیش کنم باید 2 یا 3 برابر پول بدم، اینا اینارو نمیگن که