نوکیا مدیر عامل سابق سامسونگ الکترونیکس

نوکیا مدیر عامل سابق سامسونگ الکترونیکس را به استخدام خود در آورد

مدیر عامل سابق سامسونگ الکترونیکس اکنون دارای یک مقام ویژه در شرکت نوکیا است. مسئولیت گرگوری لی (Gregory Lee) ریاست بر Nokia Technologies خواهد بود.

وی علاوه بر تبدیل شدن به رییس جدید Nokia Technologies، از این پس به عنوان یکی از اعضای گروه Group Leadership نیز خواهد بود، گروهی که مسئولیت اصلی آن رهبری امور اجرایی در کل شرکت نوکیا است. گرگوری لی حدود 13 سال در سامسونگ مشغول به خدمت بوده است و به عنوان مهمترین موقعیت شغلی که تا پیش از پیوستن به نوکیا در آن مشغول به خدمت بوده، باید به ریاست کل سامسونگ الکترونیکس در آمریکای شمالی اشاره کرد. وی را به عنوان مسئول تمامی بخش‌های این شرکت اعم از گوشی هوشمند، تبلت، لوازم خانگی و دیگر قسمت‌ها می‌شناسند.

نوکیا مدیر عامل سابق سامسونگ الکترونیکس

راجیو سوری (Rajeev Suri) به عنوان مدیر عامل و رییس نوکیا، درباره جذب مدیر عامل سامسونگ الکترونیکس به این موضوع مهم اشاره کرد که وی، مدیری لایق برای ریاست بر Nokia Technologies بوده و در دوره‌‌ای که بعد از سال‌ها دوری نوکیا، دنیای تکنولوژی دوباره نگاه خود را به سوی این برند بازگردانده است، آن را رو به جلو پیش خواهد برد.

به عقیده راجیو سوری، علاقه آقای لی به نوآوری و همچنین برتری عملیاتی در کنار توانایی ثابت شده وی برای ساخت و رهبری کسب و کار تکنولوژیک جهانی، کمک می‌کند نوکیا به اهداف جدید خود برای حرکت در زمینه‌های واقعیت مجازی، سلامت دیجیتال و دیگر موارد دست پیدا کند.

رزومه مدیر عامل سابق سامسونگ الکترونیکس

این تعاریف به هیچ عنوان اغراقانه نیستند، چرا که گرگوری لی، یک سابقه کاری 30 ساله و بسیار پربار را در کارنامه خود دارد. بیشتر موقعیت‌های وی در این مدت زمان، هم در سامسونگ و هم پیش از آن مدیریتی بوده‌اند. به عنوان دیگر کمپانی‌ها و برندهای محبوبی که وی قبل از پیوستن به سامسونگ با آن‌ها همکاری داشته باید به Johnson & Johnson ،Kellogg و Procter & Gamble اشاره کرد.

نوکیا مدیر عامل سابق سامسونگ الکترونیکس

مدیر عامل سابق سامسونگ الکترونیکس بعد از کسب منصب جدید، هیجان خود از مدیریت شرکت Nokia Technologies را عنوان کرد. به عقیده وی، این شرکت تاکنون محصولات خلاقانه زیادی تولید کرده و راهکارهای بسیار خوبی را ارائه کرده است. آقای لی در ادامه از قرارگیری در مکانی که می‌تواند به کسب موفقیت‌های آتی این شرکت کمک کند، احساس خشنودی کرد.

مقری که مسئول جدید در آن به ریاست خواهد پرداخت کالیفرنیا است و سطح موقعیت وی به نحوی است که باید به صورت مستقیم به راجیو سوری گزارش بدهد. پیشنهاد ما این است که آقای لی هر چه زودتر پروفایل خود در شبکه اجتماعی لینکدین را به‌روزرسانی کرده و با حذف نام سامسونگ، نام نوکیا را در بخش شغل کنونی خود بیاورد.

نکته‌ای که برای محافل خبری بسیار بحث‌برانگیز شده، فردی‌ست که قرار است به جای آقای لی سمت ریاست سامسونگ الکترونیکس در آمریکای شمالی را بر عهده بگیرد. این غول کره‌ای هنوز در این باره اظهار نظری نکرده و حتی با مراجعه به وب سایت آن، نام گرگوری لی را به عنوان یکی از مدیران اجرایی سامسونگ خواهید دید. به محض اطلاع از نفر جدید منتصب شده در این موقعیت، خبر آن را منتشر خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*