کانسپت آیفون 8

جدیدترین کانسپت آیفون 8 ، گوشی آینده اپل را با رنگ سفید نشان می‌دهند

اخیرا مارتین حجاک (Martin Hejak) با انتشار تصاویری از کانسپت آیفون 8 (Apple iPhone 8) در رنگ‌های سفید و مشکی، توجه بسیاری از علاقه‌مندان را به خود جلب کرده است.

حجاک یکی از معروف‌ترین طراحانی است که با علاقه بسیار به گوشی های هوشمند، به طراحی محصولاتی که کاربران در انتظار عرضه آنها هستند پرداخته و تلاش می‌کند تا با در کنار هم قرار دادن شایعات و اطلاعات مختلف، نمایی از آن‌چه که احتمالا در آینده با آن رو به رو خواهیم شد را پیش روی همگان قرار دهد. به علاوه، مهارت بالای او در طراحی سه بعدی نیز باعث شده تا کمتر ایرادی در این تصاویر وجود داشته باشد.

پیشتر در بسیاری از عکس‌ها و طرح‌های مفهومی از رنگ مشکی برای پرچمدار جدید اپل استفاده شده بود. اما در جدیدترین کانسپت آیفون 8 از رنگ اجتاب ناپذیر سفید استفاده شده تا چشم اندازی از آیفون بعدی با این رنگ نیز پیش روی کاربران قرار داشته باشد.

از موارد قابل توجه در تصاویر پیش رو می‌توان به دوربین دوگانه عمودی، عدم وجود سنسور اثر انگشت در بخش پشتی و صفحه نمایش لبه به لبه و تمام شیشه‌ای اشاره کرد. به علاوه، حجاک از یک فریم فلزی ضد زنگ برای طرح خود استفاده کرده که ظاهری زیبا به آن می‌بخشد. اما آیا واقعا نسخه سفید آیفون 8 با همین شکل روانه بازار می‌شود؟

تصاویر جدیدترین کانسپت آیفون 8

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نه این که یه رندر خوب هست فقط و نه تنها بدون حاشیه نیست بلکه از ایفون فعلی هم حاشیه بیشتری رو گرفته !!!! هیج وقت اپل رو به عقب حرکت نمیکنه