بهترین برند آسیا

سامسونگ برای ششمین سال متوالی عنوان بهترین برند آسیا را از آن خود کرد

بنابر گزارش سازمان‌های رسمی، کمپانی سامسونگ از میان هزار شرکت مختلف برای ششمین سال متوالی عنوان بهترین برند آسیا را از آن خود کرده است.

عملکرد بسیار خوب این شرکت کره‌ای طی سال‌های گذشته باعث شده تا مراکز تحقیقاتی “Campaign Asia-Pacific” و “Nelson” همراه با 6 هزار نفر از مشتریان در 13 کشور مختلف با شرکت در یک نظرسنجی، باز هم به سامسونگ رای دهند.

بهترین برند آسیا

به گفته این مراکز، مقابله بسیار مناسب با مشکلات گلکسی نوت 7 یکی از عوامل اصلی در موفقیت سامسونگ محسوب می‌شود. در واقع این کمپانی کره‌ای در برخورد با موضوع آتش گرفتن پرچمدار خود از سری نوت، بسیار سریع و شفاف عمل کرد. عرضه موفق گوشی های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز از دیگر موارد قابل توجه در کسب این عنوان هستند.

پس از سامسونگ، اپل در جایگاه دوم و سونی و نستله نیز به ترتیب در جایگاه‌های سوم و چهارم از لیست برترین برندهای آسیا در سال 2017 قرار گرفته‌اند.

سامسونگ در حالی این عنوان را کسب می‌کند که چند روز پیش هم برای هفتمین سال متوالی به عنوان ارزشمندترین برند در کره جنوبی معرفی شده بود.

عرضه گلکسی نوت 8 همراه با دوربین دوگانه، جدیدترین برنامه سامسونگ در حوزه گوشی های هوشمند خواهد بود که می‌تواند به محبوبیت بیش از پیش این شرکت کمک بسزایی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. محصولات سامسونگ واقعا عالی باکیفیت است ازشمابسیارتشکرمیکنیم