ساعت هوشمند Sequent

ساعت هوشمند Sequent با استفاده از انرژی جنبشی، خود به خود شارژ می‌شود!

همواره باتری و مصرف آن یکی از مشکلات اصلی ساعت های هوشمند بوده‌اند. ولی حالا ساعت هوشمند Sequent توسط شرکتی با همین نام توسعه پیدا کرده که باتری آن با استفاده از انرژی جنبشی، خود به خود شارژ می‌شود.

سیستم باتری ساعت هوشمند Sequent به گونه‌ای طراحی شده که با حرکت کاربر (همانند حالتی که از یک ساعت استاندارد استفاده می‌کنید) به صورت خودکار شارژ می‌شود. به علاوه، این گجت پوشیدنی همراه با ویژگی‌های عادی محصولات هیبریدی دیگر همچون سنسور ضربان قلب، ردیاب ورزشی، جی پی اس، بلوتوث و سیستم اعلانات در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

ساعت هوشمند Sequent

ساعت هوشمند Sequent در آینده با قیمت 438 دلار عرضه می‌شود

مهم‌ترین سوال در رابطه با منبع انرژی جنبشی برای یک ساعت هوشمند، مدت زمانی‌ است که باتری آن بدون حرکت ساعت یا حرکت آهسته پیش از خاموش شدن دستگاه، دوام می‌آورد. به علاوه، در این حالت چه مقدار طول می‌کشد ساعت به صورت کامل شارژ شود؟ هرچند، شاید از خود بپرسید اگر انرژی جنبشی می‌تواند یک منبع قابل اعتماد برای ساعت های هوشمند باشد، چرا کمپانی‌های بزرگ آن را آزمایش نکرده‌اند؟

هم‌اکنون علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کیک استارتر، با پرداخت 189 دلار ساعت هوشمند Sequent را پیش خرید کرده و از آن حمایت کنند. به گفته سازندگان، این گجت جدید در صورت تولید با قیمت 438 دلار روانه بازار خواهد شد؛ به همین جهت قیمت فعلی را می‌توان یک تخفیف قابل توجه در نظر گرفت. مثل همیشه، تضمینی برای موفقیت ایده‌ها و محصولاتی که در این سایت معرفی می‌شوند وجود ندارد. به هر صورت باید منتظر ماند و دید انرژی جنبشی منبع قابل مناسبی برای قدرت بخشیدن به ساعت های هوشمند خواهد بود یا نه.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*