نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی نوت 8

نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 در حساب توییتری اگزینوس منتشر شد!

کانال توییتری اگزینوس سامسونگ تصویری را منتشر کرده‌اند که ظاهرا نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8)، پرچمدار جدید این کمپانی است.

در حال حاضر شایعات و اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده فراوانی از طراحی گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ زیاد وجود دارد. با توجه به آن چه که تا حال دیده‌ایم، اساسا گلکسی نوت جدید نسخه‌ی کشیده شده‌ای از گلکسی S8 است. این بد نیست، چرا که طراحی پرچمداران سال 2017 سامسونگ از طراحی بسیار عالی برخوردارند.

بسیاری از رندرهای سه بعدی و قطعات به بیرون درز کرده طی ماه‌های گذشته همگی نگاه اجمالی از نسخه نهایی این گوشی را ارائه می‌کنند. هرچند هنوز هیچ یک از آن‌ها رسما توسط سامسونگ تایید نشده‌اند، با این حال مشخص نیست که چقدر آن‌ها به واقعیت نزدیک هستند. با این حال امروز اطلاعات جذاب‌تری به دست آمده است. حساب کاربری رسمی سامسونگ اگزینوس در توییتر تصویری از یک گوشی را همراه با آخرین چیپست سری 9 این شرکت منتشر کرده است که ظاهرا مربوط به گوشی گلکسی نوت 8 است.

نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی نوت 8

تیزر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 حضور چیپست اگزینوس 8895 در این گوشی را تایید می‌کند

موضوع این توییت جدید «پردازنده سامسونگ اگزینوس 8895» است. آن پرچمدار پردازنده‌های کمپانی سامسونگ است که در حال حاضر قدرت بخش گوشی های سری گلکسی S8 این شرکت نیز هست. علاوه بر این، گلکسی نوت 8 نیز از چیپست اگزینوس 8895 قدرت خواهد گرفت. به طور کلی، این محصول که تصویر جدیدی از آن به بیرون درز کرده فاقد کلید پاور است، اما به نظر می‌رسد دقیقا همان چیزیست که ما در گوشی گلکسی Note 8 خواهیم دید. این سوالیست که ما از سامسونگ داریم. آیا این تصویر منتشر شده توسط خود این کمپانی، نخستین تیزر تبلیغاتی گلکسی نوت 8 خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه