توشيبا تبلت اندروييدي جديد AT300SE را معرفي نمود

شرکت توشیبا یک دستگاه تبلت جدید معرفی نمود. این تبلت AT300SE نام دارد که تبلتی اندرویدی با صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی می باشد. به گفته توشیبا این تبلت یکی از ایده آل ترین انتخاب ها برای دوستداران تبلت های اندرویدی است.در ادامه با تصاوير و توضيحات بيشتر در اين مورد با گجت نيوز همراه باشيد.

مغز قدرتمند این تبلت از پردازنده تگرا 3 انویدیا شکل گرفته است. ضخامت آن تنها 10.5 میلیمتر بوده و کمتر از 625 گرم وزن دارد. بدنه این تبلت شکلی طرح دار داشته و نقاط پلاستیکی دندانه دندانه پشت آن، باعث بهبود قرار گیری آن در دست و راحتی استفاده خواهند شد.

توشیبا وعده می دهد که شارژ باتری این گجت تا ۱۰ ساعت شما را همراهی خواهد کرد. سیستم عامل این تبلت اندروید 4.1 جیلی بیلی است. این دستگاه دسترسی کاملی به گوگل پلی استور داشته و دامنه بزرگی از فرمت های ویدیو، موسیقی و عکس را پشتیبانی می کند. از تجهیزات سخت افزاری این تبلت می توان به پورت میکرو USB و اسلات ورودی کارت حافظه میکرو SD اشاره کرد که تا ۶۴ گیگابایت حافظه جانبی را پشتیبانی می کند.

این تبلت همچنین به بلوتوث 3.0 و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره اطلاعات داخلی مجهز شده است. رزولوشن صفحه نمایش LCD لمسی-خازنی تبلت توشیبا ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است و میزان رم آن یک گیگابایت اعلام شده. وای فای داخلی، جی پی اس، دوربین عقب ۳ مگاپیکسلی و دوربین جلو 1.2 مگاپیکسلی لیست سخت افزار این محصول را کامل می کنند. این تبلت قرار است در ماه های باقی مانده از سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه گردد و قیمت احتمالی آن ۳۰۰ پوند اعلام شده است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*