بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس (هفته چهارم تیر ماه 96)

بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس (هفته چهارم تیر ماه 96)

در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس معرفی شده در هفته چهارم تیرماه 1396 همراه با لینک دانلود آنها خواهیم پرداخت.

هفته جدیدی از راه رسید و باز هم ما برای شما اپلیکیشن های جدید و جذابی را به همراه داریم. همانطور که احتمالا می‌دانید، هر هفته هزاران اپلیکیشن جدید روانه بازارهای اپ استور اپل و پلی استور گوگل می‌شوند. ما برای جلوگیری از سردرگمی شما، بهترین اپلیکیشن های اندروید و آی او اس تازه معرفی شده را گرد هم آورده‌ایم.

این هفته مایکروسافت یک هوش مصنوعی فوق‌العاده برای افراد نابینا به ارمغان آورده است، یک مانیتور ردیاب فعالیت‌های کودکان، یک اپ برای ساخت ایموجی – استیکر، پلتفرم گیمینگ ابری LiquidSky برای اندروید و چندین اپلیکیشن جذاب دیگر منتشر شده‌اند که در زیر می‌توانید با آن‌ها ملاقات کنید.

بهترین اپلیکیشن های آی او اس

Seeing AI

قیمت: رایگان | دانلود

Seeing AI

این برنامه یک هوش مصنوعی عالی ساخت مایکروسافت است که به تجربه دیداری شما کمک خواهد کرد و به هرآنچه به جلوی لنز دوربین آن بیاید حساس است. حال آن می‌تواند یک شخص، رنگ و یا قطعه‌ای از یک نوشته باشد. گجت نیوز به طور مفصل به معرفی این اپلیکیشن پرداخته است که می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

Hypno Cam

قیمت: رایگان | دانلود

Hypno Cam

یک ابزار سریع برای ساخت کلیپ‌های جذاب و متفاوت برای استوری اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی. این برنامه به شما امکان ضبط ویدیوهایی 10 ثانیه‌ای را می‌دهد و چندین افکت از پیش ساخته شده را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد تا بر روی آن‌ها اعمال کنید. اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان استوری هستید، همین حالا این برنامه رایگان را دانلود کنید و از سایر دوستان خود متمایز باشید.

+Plotagraph

قیمت: 4.99 دلار | دانلود

+Plotagraph

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد با متحرک سازی قسمتی از تصاویر مد نظرتان، صحنه‌ای رویایی بسازید. به این دسته از تصاویر «سینماگراف» نیز گفته می شود.

Text Art

قیمت: 4.99 دلار | دانلود

Text Art

Text Art یک اپلیکیشن ساده برای اضافه کردن نوشته‌های جذاب بر روی تصاویر شما است. منظور از ساده، در واقع تعداد زیادی از گزینه‌هایی است که پیش روی شما قرار دارد تا بدون دردسر، به بهترین نحو ممکن این کار را انجام دهید. شما می‌توانید به لطف این اپلیکیشن نقل قول‌هایی الهام بخش را بر روی تصاویری زیبا حک کرده و بر روی صفحه اینستاگرام خود قرار دهید.

Blink

قیمت: 3.99 دلار | دانلود

Blink

Blink یک ویرایشگر ویدیویی معمولی همراه با گزینه‌هایی برای اضافه کردن موسیقی از کتابخوانه، کنترل انواع تنظیمات Hue، Contrast، Exposure، RGB curves و غیره بر روی  تصویر است. آنچیزی که این برنامه را نسبت به سایر اپلیکیشن‌های هم رده‌اش متمایز می‌سازد، قابلیت اعمال افکت‌ها به صورت ریل تایم در هنگام ضبط ویدیو است.

Kidgy

قیمت: رایگان | دانلود

Kidgy

یک اپلیکیشن عالی برای والدین که به آن‌ها اجازه می‌دهد فرزندانشان را از طریق گوشی هوشمند کنترل کنند. از یک ردیاب جی پی اسی گرفته تا اکشن‌های آنلاین و ارسال وظایف خانگی نظیر «تکالیف منزلت را انجام بده» و یا «ظرف‌ها را بشوی» و سپس دریافت تاییدیه اتمام انجام وظایفت توسط فرزندان، همگی از اپلیکیشن Kidgy یک کنترل کننده زندگی فوق‌العاده ساخته‌اند. در اینجا همچنین دکمه‌ای وجود دارد تا هر لحظه که خواستید از موقعیت جغرافیایی فرزندتان مطلع شوید.

Sticky AI

قیمت: رایگان | دانلود

Sticky AI

این اپلیکیشن چهره‌ی شما را به یک استیکر تبدیل می‌کند و اجازه می‌دهد در هر پلتفرم چت محبوبی از آن استفاده کنید. نکته جذابی که در مورد Sticky AI وجود دارد، سرعت بسیار بالای آن است. در واقع آن می‌تواند خیلی سریع چهره شما را شناسایی کند و سپس از پس زمینه عکس آن را جدا کند، بنابراین تنها کافیست یک سلفی بگیرید تا برنامه همه کار را خودش انجام دهد.

StoryFire

قیمت: رایگان | دانلود

StoryFire

یک اپلیکیشن جذاب برای عاشقان داستان که اجازی می‌دهد داستان مدنظرتان را بنویسید و برای آن از سایر کاربران نظرسنجی کنید و یا در یک پروژه گروهی داستان نویسی شرکت کنید.

Pulse

قیمت: 4.99 دلار | دانلود

Pulse

اپلیکیشن پالس یک ادوات عالی برای موزیسین‌ها است که اجازه ساخت بیت و لوپ را به آن‌ها می‌دهد. این برنامه شاید در ظاهر بسیار ساده به نظر برسد، اما ارائه کننده ابزارهای مختلف ویرایشی، صدها ابزار ارتباطی و البته افکت‌هایی متفاوت است.

بهترین اپلیکیشن های اندروید

LiquidSky

قیمت: رایگان (اشتراکی) | دانلود

LiquidSky

LiquidSky یک سرویس گیمینگ ابری است. این بدان معناست که شما به یک کامپیوتر بسیار قدرتمند رومیزی متصل خواهید شد و می‌توانید همراه با گوشی هوشمند معمولی خود، بازی‌ها را از راه دور اجرا کنید. این سرویس در واقع برای نخستین بار است که به پلتفرم اندروید آمده است. گجت نیوز به شکل مفصل‌تری به معرفی این اپلیکیشن پرداخته است که می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

DU GIF Maker

قیمت: رایگان | دانلود

DU GIF Maker

این یک اپلیکیشن بسیار ساده، سریع و با استفاده‌ای آسان است که به شما اجازه ساخت یک گیف از ویدیوهایتان و یا عکس‌هایی جداگانه را می‌دهد.

Super Shortcut

قیمت: رایگان | دانلود

Super Shortcut

این اپلیکیشن دقیقا نقش پوشه‌های محبوب را بازی می‌کند. نخستین باری که شما آن را اجرا کنید، می‌توانید انتخاب کنید که چه اپلیکیشن‌هایی در آن جای گیرند. تمام این‌ها نیازمند آن است که به سادگی بر روی شرتکات این اپلیکیشن ضربه زده و کمی نگه دارید تا برنامه‌های محبوبتان نمایان شوند. یک منو به صورت آبشاری به اجرا درخواهد آمد که می‌تواتد از چندین اپلیکیشن مختلف تشکیل شود. برای استفاده از این برنامه نیازمند دیوایسی با اندروید 5 و بالاتر هستید.

Emojily

قیمت: رایگان | دانلود

Emojily

چرا از ایموجی‌های قدیمی استفاده می‌کنید وقتی خودتان می‌توانید یکی از آن‌ها را بسازید؟ شاید دلایل زیادی برای این کار داشته باشید، اما به لطف این برنامه شما می‌توانید تصاویر درون گالری خود را به یک ایموجی تبدیل کنید. البته در نظر داشته باشید که آن یک ایمودی واقعی همراه با تکه‌ای از یک کد نخواهد بود.

Fingerprint Gestures

قیمت: رایگان | دانلود

Fingerprint Gestures

همانطور که از نامش پیداست، این اپلیکیشن اضافه کردن ژست‌های حرکتی نظیر حرکت به بالا، ضربه و یا نگه داشتن اسکنر اثر انگشت را در اختیار شما قرار خواهد داد تا با انجام هر یک از این حرکات، کار خاصی در گوشی شما صورت گیرد.

Diaro

قیمت: رایگان | دانلود

Diaro

یک دفترچه خاطرات الکترونیکی با ویژگی‌های مرتب‌سازی پیشرفته و اضافه کردن رمز عبور، پین کد و یا اثر انگشت برای ورود به آن‌ها. این برنامه به منظور ذخیره سازی ابری با دراپ باکس نیز در تعامل است، بنابراین حتی می‌توانید بدون از دست دادن نوشته‌های خود، حتی گوشی هوشمندتان را نیز تعویض کنید.

Web UI for Skype

قیمت: رایگان | دانلود

Web UI for Skype

آیا می‌خواهید اپلیکیشن اسکایپ بر روی گوشی شما کمی متفاوت شود؟ اگر زیاد از برنامه استفاده نمی‌کنید ما به شما نصب این اپلیکیشن را پیشنهاد نمی‌کنیم، چرا که تغییرات قابل اجرا توسط آن کمی بحث برانگیز است. اما اگر طراحی جدید اسکایپ باب میل شما نیست، این برنامه می‌تواند حالت قدیمی اسکایپ را برای شما به ارمغان بیاورد.

Aivy icon pack

قیمت: 1.99 دلار | دانلود

Aivy icon pack

یک آیکون پک جذاب و رنگارنگ که چهره‌ی گوشی شما را شاد و دلربا می‌کند.

Android O Icon Pack

قیمت: 0.99 دلار | دانلود

Android O Icon Pack

یک آیکون پک همراه با آیکون‌هایی گرد که الهام گرفته شده از اندروید O، آپدیت بزرگ بعدی اندروید است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*