تصاویر رندر گلکسی نوت 8

تصاویر رندر گلکسی نوت 8 ، شکل ظاهری پرچمدار جدید سامسونگ را نشان می‌دهند

افشاگر مشهور، ایوان بلس، با انتشار تصاویر رندر گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) و نمایش کامل این گوشی، توجه اهالی رسانه را به خود جلب کرد.

عکس‌هایی که در گذشته از گوشی جدید سامسونگ منتشر شده بودند، حاشیه بزرگ‌تر در بخش بالایی را نشان می‌دادند. اما این موضوع در تصاویر رندر گلکسی نوت 8 چندان ملموس نیست. همچنین به نظر می‌رسد همانند دیگر محصولات سری نوت، گوشه‌های این تلفن هوشمند هم کمی تیزتر از گلکسی S8 و S8 پلاس خواهند بود.

تصاویر رندر گلکسی نوت 8

تصویر پیش رو مربوط به نسخه مشکی گلکسی نوت 8 است. ما می‌دانیم تمام نسخه‌های گلکسی اس 8، با حاشیه مشکی در بخش جلویی عرضه شده‌اند. در این صورت می‌توان گفت گلکسی نوت جدید نیز با همین طراحی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. رنگ‌های مشکی (Midnight Black) و طلایی، دوربین دوگانه پشتی و پشتیبانی از قلم هوشمند اس پن هم از دیگر موارد قابل توجه در این تصاویر هستند.

انتظار می‌رود گلکسی نوت 8 با صفحه نمایش 6.4 اینچی “Infinity Display” و نسبت 18.5:9، چهار گیگابایت رم، تراشه اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 و استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب، در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) در شهر نیویورک رونمایی شود.

تصاویر رندر گلکسی نوت 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. واو خیلی زیباست .. میخوام رنگ سبز داشته باشه .،

  2. بسیار شیک و زیبا…