اپلیکیشن پیشفرض ساعت اندروید O

اپلیکیشن پیشفرض ساعت اندروید O در گوگل پلی قرار گرفت

گوگل اپلیکیشن پیشفرض ساعت اندروید O را برای دانلود در فروشگاه Google Play قرار داد. این اپلیکیشن به دنبال تغییرات آپدیت جدید اندروید، حاوی تغییراتی شامل تم تیره، آیکون‌های تطبیقی جدید و طراحی فلت است.

زمان زیادی تا رونمایی از نسخه نهایی اندروید O باقی نمانده است. پاییز امسال گوشی های گوگل پیکسل و نکسوس به اندروید جدید گوگل آپدیت می‌شوند و سایر محصولات مهم بازار نیز تا پایان سال 2017 آن را دریافت خواهند کرد. اندروید پیش رو حاوی تغییرات بسیار زیادی نسبت به نسل فعلی این سیستم عامل است که یکی از آن‌ها، اپلیکیشن پیشفرض ساعت اندروید O است. این برنامه ماه گذشته رسما رونمایی شده بود.

این اپلیکیشن ساعت جدید چندین هفته پیش در اختیار تمامی کاربرانی قرار گرفته بود که از نسخه پیشنمایش مخصوص توسعه دهندگان Android O استفاده می‌کردند، بنابراین بسیاری از کاربران از آن بی‌بهره هستند و برای تجربه آن ثانیه شماری می‌کنند.

اگر شما هم از طرفداران اندروید هستید، خبر خوب این است که گوگل صبح امروز اپلیکیشن پیشفرض ساعت اندروید O را جهت دانلود کاربران در فروشگاه گوگل پلی منتشر کرده است. البته متاسفانه در حال حاضر این برنامه از پلی استور تنها بر روی گوشی‌هایی قابل نصب است که از نسخه پیشنمایش توسعه دهندگان اندروید O بهره می‌برند، اما در آینده‌ای نزدیک می‌توان با پیدا کردن فایل APK آن را به صورت دستی بر روی دیگر گوشی‌ها نیز نصب کرد. به غیر از این که این برنامه جهت کار بر روی سیستم عامل اندروید O بهینه شده است، این ساعت همچنین حاوی یک تم تیره رنگ است که می‌تواند باعث کاهش فشار بر روی چشم‌های کاربران در هنگام تنظیم ساعت بیدارباش است.

تغییرات اپلیکیشن پیشفرض ساعت اندروید O

اپلیکیشن پیشفرض ساعت اندروید O تمامی قابلیت‌های نسخه قبلی را حفظ کرده است، اما تغییراتی بصری نیز در آن اعمال شده است. اولین تغییری که شما متوجه می‌شوید، رنگ آبی (گل رز آبی) بیشتر، ضخامت بیشتر فونت همراه با آیکون‌های تطبیقی جدید و طراحی فلت آن است. اگر چه گوگل به شکل اساسی این تغییرات را انجام داده است، ترفندهای کوچک و پیشرفت‌هایی نیز در آن اعمال شده تا استفاده از آن به مراتب کاربردی‌تر از گذشته شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام،میزنه این در کشور شما قابل دسترس نیست