گوگل پیکسل 2

افشای تصویر جدیدی از گوگل پیکسل 2 با بلندگوهای استریو

گوگل بدون هیچ مشکلی در حال توسعه نسل بعدی گوشی‌های خود است که با نام‌های پیکسل 2 (Pixle 2) و پیکسل اکس ال 2 (Pixel XL 2) معرفی خواهند شد. در حال حاضر به نظر می‌رسد اولین تصویر واقعی گوگل پیکسل 2 منتشر شده است.

عکس گوگل پیکسل 2 امروز توسط شرکت Venture Beat کشف شده که دستگاهی با نمایشگر 16:9 را نشان داده و در بالا و پایین خود حاشیه زیادی دارد. با این حال، گفته می‌شود نسخه بزرگ‌تر یعنی پیکسل اکس ال 2 حاشیه کم‌تری خواهد داشت. همچنین با کمی دقت می‌توان متوجه حضور اسپیکرهای استریو شد که در حاشیه مشکی رنگ تعبیه شده‌اند.

گوگل پیکسل 2با توجه به گزارش Venture Beat، شرکت اچ تی سی مسئول تولید سری موبایل های پیکسل 2 گوگل خواهد بود و ال جی هم ساخت پیکسل  اکس ال 2 را عهده‌دار است. با این حال به نظر می‌رسد هر دو مدل، بلندگوهای دوگانه در جلو داشته باشند. گوگل نیز همچنان به سراغ دوربین دوگانه نرفته و این تلفن‌های هوشمند نیز درست مثل سری قبل از یک لنز در پنل پشتی استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، شایعه‌ای منتشر شده که ادعا می‌کند در خانواده پیکسل 2017 جک هدفون 3.5 میلی‌متری حذف خواهد شد.

احتمال می‌رود گوگل پیکسل 2 همانند نسل قبلی، نمایشگری 5 اینچی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به چیپست کوالکام اسنپدراگون 836 و رم 4 گیگابایتی اشاره کرد.

گوگل احتمالا تصمیم دارد دو گوشی پیکسل 2 و پیکسل اکس ال 2 را در اکتبر یا نوامبر امسال عرضه کند. طبیعتا هر دو گوشی با آخرین نسخه سیستم عامل اندروید به نام اندروید O معرفی خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*