گوشی های جدید سونی - رونمایی از سونی اکسپریا ایکس زد 1 در ifa 2017

تصاویری از قاب پشتی سونی اکسپریا ایکس زد 1 در دنیای واقعی منتشر شد

به تازگی تصویری از قاب پشتی گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 (Sony Xperia XZ1) منتشر شده است که حاوی نکات جالبی است. به نظر می‌رسد باید منتظر دوربین شگفت انگیزی از این گوشی باشیم!

سونی اکسپریا ایکس زد اس یک چاره موقت و سونی اکسپریا ایکس زد 1 نسل جدید پرچمداران گوشی های غول ژاپنی است. این محصول با نمایشگری در اندازه 5.2 اینچ، کوچکتر از ایکس زد پریمیوم خواهد بود، اما حضور چیپست اسنپدراگون 835، دوربین خوب و طراحی نسبتا مربعی شکل از آن یک پرچمدار بسیار قابل خواهد ساخت.

بر روی قاب پشتی سونی اکسپریا ایکس زد 1 یک حفره بزرگ برای فلاش تعبیه شده است

به تازگی تصاویری از قاب پشتی سونی اکسپریا ایکس زد 1 در دنیای واقعی رویت شده است. با توجه به تصاویر،‌ قاب پشتی این گوشی فلزی است و احتمالا همانند انتظار ما از تمامی پرچمداران اکسپریا، دارای خاصیت ضد آب خواهد بود. اما بیایید کمی بیشتر به این تصاویر بنگریم. با نگاهی به قاب پشتی گوشی، یک حفره بسیار بزرگ به چشم می‌خورد که به نظر مربوط به فلاش دوربین است. این حفره به مراتب بزرگ‌تر از شیار فلاش دوربین گوشی XZ Premium‌ است. شاید دوربین این گوشی از یک قابلیت فوکوس متفاوت برخوردار باشد، اما آن چیست؟ در حال حاضر مدل ایکس زد پریمیوم از فوکوس خودکار لیزری و سنسور RGBC-IR برخوردار است که آن‌ها نیازی به چنین جایگاه بزرگی ندارند!

تصاویری از قاب پشتی سونی اکسپریا ایکس زد 1

با توجه به آنچه که ما می‌دانیم، دوربین سونی اکسپریا ایکس زد 1 حاوی یک سنسور 19 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 4K و همچنین یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است که آن هم می‌تواند با وضوح 4K‌ به فیلمبرداری بپردازد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد ما بتوانیم با دوربین این گوشی نیز نظیر ایکس زد پریمیوم، قابلیت فیلمبرداری اسلوموشن در نرخ 960fps را نیز در اختیار داشته باشیم.

اکسپریا XZ1، اکسپریا XZ1 Compact و اکسپریا X1 سه محصول قابل انتظار شرکت سونی خواهند بود که 19 شهریور ماه در خلال برگزاری نمایشگاه IFA‌ برلین معرفی خواهند شد. ما پیشتر شنیده‌ایم که قیمت قابل ارائه سونی برای گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 خود 860 دلار یا 720 یورو خواهد بود. این محصول همچنین به صورت پیشفرض مجهز به اندروید O‌ خواهد بود.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا زیباست ، خوبه با تنوع رنگ عرضه کنه .. برای سونی سالی سرشار از موفقیت و فروش عالی میطلبم