گوشی موبایل گلکسی جی 7 پلاس در تصاویر رویت شد؛ عرضه به زودی

گوشی موبایل گلکسی جی 7 پلاس در تصاویر رویت شد؛ عرضه در آینده‌ای نزدیک

به تازگی، تصاویری از گوشی موبایل گلکسی جی 7 پلاس (+Galaxy J7) منتشر شده که برخی مشخصات این گوشی جدید سامسونگ را در بر دارد.

گوشی موبایل گلکسی جی 7 پلاس مجهز به دوربین دوگانه است

بر اساس اطلاعات جدید، مدل مجهز به دوربین دوگانه گوشی گلکسی جی 7 مدل 2017 (Galaxy J7 2017)، با نام گلکسی جی 7 پلاس عرضه خواهد شد. این محصول که تصاویری از آن در وب‌سایت‌های تایلندی منتشر شده، به دو لنز در قاب پشتی مجهز بوده و انتظار می‌رود به زودی معرفی و عرضه شود. دوربین دوگانه گوشی موبایل گلکسی جی 7 پلاس شامل دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم (به ترتیب) f/1.7 و f/1.9 خواهد بود. این دوربین، همانند دوربین گلکسی نوت 8 سامسونگ، قابلیت پشتیبانی از Live Focus را در حالت عکاسی پرتره خواهد داشت.

گوشی موبایل گلکسی جی 7 پلاس در تصاویر رویت شد؛ عرضه به زودی

گوشی موبایل گلکسی جی 7 پلاس همچنین مجهز به دکمه فراخوانی دستیار مجازی بیکسبی در پنل سمت راست است. از دیگر مشخصات گلکسی جی 7 پلاس می‌توان به مواردی همچون صفحه نمایش 5.5 اینچی سوپر آمولد با وضوح تصویر 1080 پیکسل، چیپست 8 هسته‌ای (به احتمال زیاد، اگزینوس 7870 به کار رفته در گلکسی جی 7 2017) و 4 گیگابایت رم اشاره کرد. انتظار می‌رود گوشی گلکسی J7 پلاس از 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، اسکنر اثر انگشت و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی پشتیبانی کرده و قابلیت نصب دو سیم‌کارت را به صورت همزمان داشته باشد.

گوشی جدید سامسونگ قرار است به زودی در بازار کشور تایلند و در رنگ‌های مشکی، طلایی و صورتی عرضه شود. این در حالی‌ست که هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت گلکسی جی 7 پلاس در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*