سرعت دانلود اکسپریا ایکس زد پریمیوم

سرعت دانلود اکسپریا ایکس زد پریمیوم تحت شبکه LTE در یک آزمایش به 750 مگابیت بر ثانیه رسید

سرعت دانلود اکسپریا ایکس زد پریمیوم طی یک آزمایش تحت شبکه LTE اپراتور EE به 750 مگابیت بر ثانیه رسید. این موضوع نشان‌دهنده توان اسنپدراگون 835 است.

مودمی که در تراشه اسنپدراگون 835 به کار رفته می‌تواند تحت نسل چهارم شبکه موبایل، به سرعتی تا سقف 930 مگابیت بر ثانیه دست پیدا کند. اگرچه هر گوشی موبایل دارای این تراشه می‌تواند به این سرعت دریافت فایل حیرت‌انگیز برسد، اما پشتیبانی مودم تنها یک طرف قضیه است.

مهمتر از مودم، توانایی یک اپراتور برای ارائه چنین سرعت‌هایی است، به همین دلیل با وجود پر شدن بازار از دستگاه‌های قدرت گرفته از اسنپدراگون 835 و دیگر تراشه‌های دارای مودم‌های قدرتمند، کاربران همچنان قادر نیستند به سرعت‌هایی بسیار بالا تحت شبکه LTE دست پیدا کنند.

سرعت دانلود اکسپریا ایکس زد پریمیوم

سرعت دانلود اکسپریا ایکس زد پریمیوم تحت شرایط طبیعی تست شد

اما سرعت دانلود اکسپریا ایکس زد پریمیوم سونی، که یکی از محصولات ارزشمند قدرت گرفته از اسنپدراگون 835 است، حین انجام یک آزمایش در ورزشگاه ومبلی شهر لندن تا 750 مگابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرد که تا رسیدن به حداکثر توان مودم تراشه آن فاصله زیادی ندارد. برخلاف بیشتر تست‌هایی که در محیط‌های آزمایشگاهی و ایده‌آل انجام می‌شوند، این مرتبه شاهد آزمایش در دنیای واقعی و شرایط طبیعی بودیم. این آزمایش در زمان اتصال به شبکه LTE اپراتور EE انجام شد.

در جریان آزمایش، سرعت ارسال فایل اکسپریا ایکس زد پریمیوم نیز تست شد که در بهترین حالت به 110 مگابیت در ثانیه می‌رسید. به عقیده این شرکت قدرتمند ژاپنی، تا انتهای کار اتصالات دارای سیم زمان بسیار طولانی باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام به دانیال جان عزیز دوستم، یه نگا به این لینک بنداز!
    http://searchnetworking.techtarget.com/definition/Mbps

  2. این گوشی برای من مشکل داره
    وقتی تماس میگیرم آنتن میپره بنظر شما مشکل از سیمکارته یا گوشی؟ راه حلی داره؟