تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7 بلک ادیشن

تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7 بلک ادیشن ؛ کارت گرافیک اختصاصی بدون فن

ایسر سوییچ 7 بلک ادیشن (Acer Switch 7 Black Edition) یک تبلت دو در یک مجهز به کارت گرافیک اختصاصی GeForce MX150 بدون هرگونه فن داخلی است. این تبلت همچنین به پردازنده نسل هشتمی اینتل Core i7 مجهز شده است.

ایسر سوییچ 5 آن تبلتی نبود که بخواهیم با محصولات رده بالای بازار مقایسه‌اش کنیم. آیا به دنبال یک جانشین ارزان قیمت‌تر برای سرفیس پرو می‌گردید؟ این کمپانی امروز برای شما پاسخ بهتری دارد. ایسر با حضور در نمایشگاه IFA 2017 قصد دارد از کامپیوترهای جدید خود پرده‌برداری کند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7 بلک ادیشن خواهد بود.

در حالی که این تبلت با اندازه 13.5 اینچی و وزن 1.3 کیلوگرم از سوییچ 5 بزرگ‌تر و سنگین‌تر است، نخستین کامپیوتر دو کاره‌ای خواهد بود که از یک کارت گرافیک اختصاصی استفاده می‌کند؛ بر روی این دستگاه یک کارت گرافیک انویدیا GeForce MX150 نصب شده است. شاید شما نتوانید بر روی این تبلت هیبریدی بازی Destiny 2 را به اجرا دربیاورید، اما قدرت اضافه شده به آن باعث می‌شود تا استریم راحت‌تر ویدیویی را تجربه کرده و با ابتکار عمل بیشتری به سراغ نرم افزارهای خلاقانه بروید.

تبلت هیبریدی ایسر سوییچ 7 بلک ادیشن

قیمت و زمان عرضه ایسر سوییچ 7 بلک ادیشن

دیگر امکانات؟ یک نمایشگر با وضوح 2256×1504 پیکسل بر روی قاب جلویی این تبلت سوار شده است که می‌تواند از نسل جدید قلم‌های هوشمند بدون باتری Wacom پشتیبانی کند و در زیر قاب آن نیز پردازنده‌ی نسل هشتمی Core i7 اینتل می‌تواند قدرت لازم را برای انجام اکثر وظایف مهم در اختیار کاربران بگذارد. یک سنسور اثر انگشت همراه با حاشیه‌های نمایشگر نیز به شما کمک می‌کند تا خیلی ساده‌تر از گذشته وارد فضای ویندوز کامپیوتر خود شوید. ایسر سوییچ 7 بلک ادیشن از ماه دسامبر با قیمت 1.699 دلار وارد بازار ایالات متحده شده و با قیمت 1.999 یورو نیز در اروپا قابل خریداری خواهد بود. شاید این تبلت کمی ساده به نظر برسد، اما اگر شما کار‌هایی از قبیل طراحی با فتوشاپ را از آن انتظار دارید، می‌تواند عملکردی همسان با یک لپ تاپ واقعی قدرتمند را در اختیار شما بگذارد. در ابتدا مدل اصلی اسپین 5 با قیمت 799 دلار / 899 یورو در ماه سپتامبر به فروش خواهد رسید و مدل نیترو 5 اسپین نیز با قیمت 999 دلار / 1.999 یورو پشت‌بند آن در ماه اکتبر قابل ارائه خواهد بود. مدل سوییفت 5 نیز پس از همه این‌ها در ماه دسامبر با قیمت 999 دلار در ایالات متحده و 1.099 یورو در قاره سبز به فروش خواهد رسید.

این تنها کامپیوتر پرتابل ایسر برای نمایشگاه IFA 2017 نخواهد بود. آن‌ها از یک کامپیوتر جدید به نام ایسر نیترو 5 اسپین (Acer Nitro 5 Spin)، که در واقع یک لپ تاپ تبدیل شونده 15.6 اینچی مجهز به کارت گرافیک GeForce GTX 1050 نیز پرده برداری کرده‌اند که می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای گیمرهای معمولی باشد. این مدل در دو نسخه‌ی 13 و 15 اینچی عرضه خواهد شد (اگر چه کارت گرافیک GTX 1050 فقط با مدل 15 اینچی قابل خریداری است). و اگر شما یک لپ تاپ فوق‌العاده قابل حمل را می‌خواهید، ایسر سوییفت 5 (Acer Swift 5) ترکیبی از چیپ های نسل هشتمی اینتل و وزنی معادل 990 گرم را برای شما به همراه دارند.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران شیائومی ، هارمن کاردن ، وان مور در جانبی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*