ویندوز فون

اداره پلیس نیویورک، 36 هزار ویندوز فون پرسنل خود را با آیفون جایگزین می‌کند

پلیس نیویورک در صدد دور انداختن 36000 ویندوز فون است که در طی 2 سال گذشته به افسران خود داده است، چرا که این گوشی‌ها منسوخ شده‌اند و دیگر قابل به‌روزرسانی نیستند.

شهر نیویورک در زمان شهرداری بیل دِ بلَزیو و در طرحی به ارزش 160 میلیون دلار به نام “NYPD Mobility Initiative” که گفته می‌شد “گامی بزرگ به سمت قرن 21 است”، تعداد زیادی گوشی نوکیا خریداری کرد. حالا تنها چند ماه پس از این که آخرین گوشی‌ها به ماموران داده شد، پلیس نیویورک در حال برنامه ریزی برای جایگزینی آن‌ها با آیفون است. از آن‌ جایی که سیستم عامل مایکروسافت برای تلفن‌های همراه به شکل مناسبی پشتیبانی نمی‌شود، امروزه وقتی کسی به تکنولوژی‌های قرن 21 فکر می‌کند، آخرین چیزی که ذهنش می‌رسد ویندوز فون است.

ویندوز فون

مقصر اصلی این اتلاف منابع، معاون تکنولوژی ارتباطات اداره پلیس نیویورک، جسیکا تیش است. منابع مختلفی ادعا می‌کنند که “او کل این پروسه را هدایت کرد.” اگر به جای یک نفر این برنامه بر اساس نظر جمعی از متخصصان انجام می‌گرفت، ضرر و زیان حاصل قابل پیشگیری بود.

اما شاید مسئله مهم‌تر این باشد که این گوشی‌های منسوخ را برای اداره پلیس نیویورک، یکی از پر مشغله‌ترین ادارات پلیس در دنیا انتخاب کرده‌اند. اداره‌ای که مسئول حفظ جان انسان‌ها است.

مقامات پلیس نیویورک می‌گویند تا زمانی که خانوم تیش روز دوشنبه از تعطیلات باز نگردد، قادر به اظهارنظر در این مورد نیستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*