سنسور ضربان قلب OH1 ، محصولی جدید از کمپانی پلار برای ورزشکاران

سنسور ضربان قلب OH1 ، محصولی جدید از کمپانی پلار برای ورزشکاران

سنسور ضربان قلب OH1 به تازگی در نمایشگاه IFA 2017 آلمان توسط شرکت پُلار (Polar)، سازنده محصولات الکترونیکی ورزشی، معرفی شده است.

برای کسانی که با پلار آشنا نیستند، دانستن اینکه این شرکت وسایل مخصوص تناسب اندام، مانند ردیاب‌های سلامتی و سنسورهای ضربان قلبی که به دور سینه بسته می‌شوند را می‌سازد،‌ ضروری است. البته عده‌ی زیادی با این گونه حسگرهای بزرگ راحت نیستند و ترجیح می‌دهند که دستگاهی جم و جورتر را به دست یا پای خود متصل کنند؛ در همین رابطه، محصول جدید پلار، یعنی سنسور ضربان قلب OH1 که به دور بازو بسته می‌شود، نیاز این دسته از مشتریان ابزارهای سلامتی را برآورده کرده است.

سنسور ضربان قلب OH1 ، محصولی جدید از کمپانی پلار برای ورزشکاران

سنسور ضربان قلب OH1 از نوع اپتیکال است و می‌توان آن را به دور قسمت بالایی یا پایینی آرنج بست؛ در این محصول حافظه‌ی داخلی برای حفظ اطلاعات مربوط به 200 ساعت فعالیت ورزشی تعبیه شده است و باتری طراحی‌شده هم با یک بار شارژ تا مدت زمان 12 ساعت برق دستگاه را تامین می‌کند. وجود این امکانات باعث می‌شود که ورزشکارانی که علاقه‌ای به حمل کردن اسمات فون خود در هنگام ورزش ندارند، بتوانند پس از فعالیت اطلاعات ذخیره‌شده‌ی سنسور ضربان قلب OH1 را بر روی تلفن هوشمندشان که با این حسگر سینک می‌شود، منتقل کنند.

اپلیکیشنی با نام Polar Beat هم مخصوص این حسگر ضربان قلب وجود دارد که با سینک کردن اسمات فون کاربر و حسگر، به صورت لحظه‌ای اطلاعات دستگاه را بر روی تلفن همراه نمایش می‌دهد.

قیمت در نظر گرفته شده برای سنسور ضربان قلب OH1 که از محصولات قبلی پلار مانند حسگر Polar H7 پیشرفته‌تر است، 80 دلار در نظر گرفته شده و هم‌اکنون امکان پیش‌خرید این محصول وجود دارد؛ کاربران می‌توانند در چند روز آینده محصولات پیش‌خرید شده خود را تحویل بگیرند.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*