ترموستات E ، محصول شیک و ارزان شرکت نست لبز برای کنترل دمای منزل

ترموستات E ، محصول شیک و ارزان شرکت نست لبز برای کنترل دمای منزل

ترموستات E محصول جدید نست لبز (Nest Labs)، کمپانی آمریکایی فعال در زمینه اتوماسیون خانگی است که در نمایشگاه IFA 2017 رسما از آن رونمایی شد.

شرکت نست که مدت‌هاست در زمینه‌ی ساخت ترموستات‌های هوشمند فعالیت دارد، به تازگی با معرفی ترموستات E یا همان “Nest Thermostat E” نشان داده است که قصد دارد به سلطه خود در این بخش از بازار ادامه دهد.

این محصول که به اعتقاد برخی لازمه‌ی یک خانه‌ی هوشمند است، نمایشگری تمام LCD دارد و دارای همان تجهیزاتی است که باعث معروفیت کمپانی نست لبز شده است؛ البته لازم به ذکر است که ترموستات E نسبت به محصولات پیشین قیمت کمتری دارد.

برخلاف ترموستات‌های نسل سوم نست،‌ این محصول رابط کاربری بسیار ساده‌تری داشته و به جای نمایش اطلاعاتی چون وضعیت آب و هوا،‌ زمان و دما سنجی با جزئیات کامل، دمای اتاق را به ساده‌ترین شکل ممکن بر روی نمایشگری سفید با لایه‌ی محافظی براق، نشان می‌دهد.

ترموستات E ، محصول شیک و ارزان شرکت نست لبز برای کنترل دمای منزل

اپلیکیشن Nest همچنان از ترموستات E پشتیبانی می‌کند و به کاربر این امکان را می‌دهد که از طریق تلفن هوشمند خود، دما محل موردنظر را کنترل کند. در این گجت هوشمند ویژگی‌های مانند تشخیص حرکت در محیط و برنامه‌ریزی دمای منزل تعبیه شده است و برای تنظیم دستی دما هم امکان چرخاندن محصول که بر روی دیوار نصب‌ شده، وجود دارد؛ این ویژگی برای تداعی کردن حس استفاده از ترموستات‌های قدیمی که با چرخاندن به صورت دستی تنظیم می‌شدند، به گجت اضافه شده است.

برای اتصال ترموستات E به دیوار سیستم ساده‌تری نسبت به گذشته در نظر گرفته شده است و با کم شدن حجم سیم‌پیچی، این محصول در 85 درصد منازل امروزی قابل نصب است. این رقم به نسبت ترموستات‌های پیشین نست که در 95 درصد مکان‌ها قابل نصب بودند،‌ کمی افت داشته، اما این کاهشِ قابلیت پشتیبانی با کمتر شدن قیمت محصول جبران شده است.

قیمت در نظر گرفته ‌شده برای ترموستات E در حدود 169 دلار است و شرکت سازنده پیشنهاد می‌کند که نصب آن به متخصص واگذار شود که این کار هم مقداری به هزینه‌ی اولیه اضافه می‌کند؛ البته بر اساس تجربیات پیشین، اتصال دستگاه‌های نست به سیستم برق‌کشی منزل آنقدرها هم کار سختی نیست.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*