سگ وی MiniPlus و MiniLite، هاوربردهایی برای تمام سنین

هاوربردهای سگ وی MiniPlus و MiniLite، محصولاتی برای تمام سنین

سگ وی MiniPlus و MiniLite دو محصول معرفی‌شده توسط کمپانی چینی ناین‌ بات (Ninebot) در نمایشگاه IFA 2017 هستند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

این وسایل نقلیه که از نوع سگ وی (Segway) هستند با تمرکز بر فراهم کردن امکان هاوربرد سواری برای تمام سنین، معرفی شده‌اند.

در حالی که سگ وی MiniPlus حداکثر سرعت 20 کیلومتر بر ساعت داشته و توانایی طی کردن مسافتی به اندازه 35 کیلومتر را با یک ‌بار شارژ کردن دارد، محصول دیگر کمپانی ناین‌ بات، یعنی MiniLite، مدلی به اصطلاح رام‌تر و ایمن‌تر است که مخصوص استفاده‌ی کودکان بالای شش سال طراحی شده، حداکثر سرعت 16 کیلومتر بر ساعت دارد و ظرفیت کامل باتری آن طی کردن مسافت 18 کیلومتر را تضمین می‌کند.

سگ وی MiniPlus و MiniLite، هاوربردهایی برای تمام سنین

سگ وی MiniPlus به وسیله‌ی زانوها هدایت می‌شود و مجهز به حالتی به نام «دنبالم بیا» یا “Follow Me” است که به نوعی وسیله را به صورت خودکار دنبال صاحبش می‌کشاند. به علاوه، این هاوربرد که تاییدیه‌های IP54 و IPX7 را برای مقاومت در برابر شرایط محیطی کسب کرده، مجهز به ‌چند دوربین و بلندگو است.

مدل MiniLite هم با داشتن لامپ‌های قابل تنظیم LED و چرخ‌های پهن‌تر، ایمنی کاربر جوان را در مسیرهای گوناگون تضمین می‌کند. این مدل توانایی دنبال کردن کاربر به صورت خودکار را ندارد، اما کودکان می‌توانند با استفاده از فرمان زانویی آن که مشابه سگ وی MiniPlus است، هاوربرد خود را به صورت دستی به دنبال خود بکشند. MiniLite تنها 12.5 کیلوگرم وزن دارد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، این محصولات در اواخر سال جاری میلادی به دست خریداران می‌رسند، اما هنوز صحبتی از قیمت‌های تعیین‌شده برای آن‌ها به میان نیامده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع برند های لوازم جانبی موجود در بازار ایران هولدر موبایل ، لوازم جانبی ps4 ، ساعت هوشمند سامسونگ در janebi.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*