این 5 اسپیکر معرفی شده در IFA 2017 میزبان دستیار گوگل خواهند بود

در نمایشگاه IFA مستقر در شهر برلین، کمپانی گوگل از 5 اسپیکر جدید رونمایی کرد که همگی از دستیار گوگل (Google Assistant) میزبانی می‌کنند. ظاهرا گوگل دوستان جدیدی را در آلمان پیدا کرده است!

اسپیکر Zolo Mojo ساخت آنکر، اسپیکر TicHome Mini ساخت MobVoi، اسپیکر GA10 ساخت پاناسونیک، اسپیکر LF-S50G ساخت سونی و همچنین اسپیکر Link ساخت جی بی ال. این‌ها همگی محصولات تازه معرفی شده‌ای هستند که به طور کامل از دستیار گوگل پشتیبانی می‌کنند و به تبع آن می‌توانند دستورات صوتی شما را اجرا کرده و نظیر یک دستیار تمام عیار خانگی گجت‌های هوشمند خانه شما را کنترل کنند.

گوگل اخیرا دستیار دیجیتالی خودش را در اختیار توسعه دهندگان قرار داده و امیدوار است که این شرکای شخص ثالث از آن در محصولات جدید خود استفاده کنند. تا به امروز، هیچ قدمی در این زمینه برداشته نشده بود و در طول برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان این کمپانی در ماه مه تنها یک ربات آبمیوه گیری قدرت گرفته از Google Assistant رونمایی شد. این اسپیکرهای تازه معرفی شده در ایفا برلین نخستین محصولاتی هستند که نشان می‌دهند دیوایس‌های بیشتری مبتنی بر دستیار گوگل در شرف تولید و عرضه در بازار هستند.

اسپیکر معرفی شده در IFA 2017 میزبان دستیار گوگل

اسپیکر هوشمند پاناسونیک

البته در این مقاله ما اطلاعات کاملی از اسپیکرهای مذکور را در اختیار شما قرار نخواهیم داد و برای مطالعه متن خبر معرفی آن‌ها، می‌توانید بر روی نامشان در بالا کلیک کنید. ضمنا تمامی این اسپیکرهای هوشمند اواخر سال جاری وارد بازار خواهند شد. با توجه به شبیه بودن آن‌ها به اسپیکر گوگل هوم (یک اسپیکر هوشمند که به فرامین صوتی شما پاسخ می‌دهد)، معرفی از آن‌ها به اندازه کافی به گوگل کمک نمی‌کند تا از دستگاه‌های مجهز به دستیار صوتی شرکت آمازون جذاب‌تر باشند. آمازون الکسا حتی در چند محصول معرفی شده در این نمایشگاه نیز نظیر یک یخچال، لامپ و دوربینی با قابلیت درک فشن نیز  گنجانده شده است. علاوه بر این‌ها حتی یک اسپیکر ساخت شرکت آنکر نیز از الکسای آمازون میزبانی می‌کند.

گوگل برای داغ‌تر کردن تنور این رقابت، به تازگی قرار داد همکاری را با شرکت ال جی به ثبت رسانده است که بر اساس آن در آینده‌ای نزدیک شما می‌توانید به لطف دستیار گوگل تنها با فرمان صوتی خود بسیاری از محصولات غول کره‌ای همچون خشک‌کن‌ها و ماشین‌های لباسشویی را به کار بی‌اندازید. با توجه به آنچه که ما در بزرگترین نمایشگاه تکنولوژی قاره اروپا دیدیم، واضح است که گوگل به دنبال راهیابی هرچه بیشتر دستیار مجازی خود به محصولات مصرفی بیشتری است.

فروشگاه اینترنتی جانبی ، فروشگاه تخصصی لوازم جانبی ، حامی گجت نیوز در پوشش ویژه خبری نمایشگاه IFA 2017 . خرید انواع هارد اکسترنال و همچنین هارد اکسترنال ترنسند و همچنین انواع کارت حافظه موجود در بازار ایران در جانبی

ہ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*