ساخت آلبوم اینستاگرام

ساخت آلبوم اینستاگرام با ابعاد تصاویر دلخواه سرانجام ممکن شد

ساخت آلبوم اینستاگرام تا چندی پیش با محدودیت‌هایی مواجه بود. در آپدیت جدید اینستاگرام برخی از مشکلات مربوط به ایجاد آلبوم رفع شده است.

در نسخه‌های ابتدایی اینستاگرام، کاربران مجبور به برش دادن تصاویر خود در اپلیکیشن و ارسال آن به صورت تمام مربعی بودند. در ادامه این شبکه اجتماعی به کاربران اجازه داد هر تصویر عمودی و یا افقی را بدون نیاز به برش دادن، در ابعاد دلخواه ارسال کنند. اما بعد از اضافه شدن قابلیت ایجاد آلبوم در اینستاگرام، این محدودیت دوباره به پلتفرم بازگشت.

کاربران تا چندی پیش، حین ساخت آلبوم مجبور بودند تمام عکس‌ها را به صورت تمام مربعی ارسال کنند، به همین دلیل اغلب حین قرار دادن عکس‌های تمامی افقی در آن با مشکل مواجه می‌شدند. اما از این به بعد می‌توان یک فرمت دلخواه انتخاب کرد. متاسفانه با وجود بازتر شدن دست کاربران به منظور ساخت آلبوم اینستاگرام همچنان محدودیت‌هایی وجود دارد!

محدودیت‌های ساخت آلبوم اینستاگرام

کاربر باید یک فرمت و چهارچوب مشخص تعیین کرده و برای تمامی عکس‌ها آن را رعایت کند. به همین دلیل نمی‌توان برای هر عکس، یک قاب متفاوت در نظر گرفت. پس در عمل هنوز امکان قرار دادن تصاویر عمودی و افقی در کنار هم وجود ندارد. کاربران باید عکس‌های افقی را در کنار هم و در قالب یک پست و تصاویر پرتره را نیز به صورت جداگانه در قالب پستی جدید بارگذاری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*