پیش فروش آیفون 8 پلاس

پیش فروش آیفون 8 پلاس ، آیفون 8، اپل تی وی 4K و اپل واچ 3 آغاز شد

اپل ساعاتی پیش رسما پیش فروش آیفون 8 پلاس (iPhone 8 Plus)، آیفون 8 (iPhone 8)، اپل تی وی 4K و اپل واچ 3 (Apple Watch Series 3) را آغاز کرد.

هفته گذشته اپل در رویدادی مستقل و اختصاصی، از آیفون‌های جدیدش به همراه اپل تی وی (Apple TV) با پشتیبانی از 4K و سری سوم ساعت اپل واچ رونمایی کرد؛ حال پس از چند روز، رسما پیش فروش آیفون 8 پلاس ، آیفون 8 و دیگر گجت‌های یاد شده کلید خورده است.

پیش فروش این دو گوشی و ساعت هوشمند اپل واچ 3 بر روی وب‌سایت رسمی اپل و چندین خرده‌فروشی مستقل مثل بست‌بای و تارگت قابل رویت است. تاریخ عرضه این دستگاه‌ها برای 22 سپتامبر برنامه‌ریزی شده است.

در صفحه پیش فروش آیفون 8 دیده می‌شود که مدل پایه 64 گیگابایتی این گوشی 699 دلار و مدل 256 گیگابایتی، 849 دلار قیمت دارد. همچنین گفتنی است که طبق صفحه پیش فروش آیفون 8 پلاس در سایت اپل، برای تهیه مدل‌های 64 و 256 گیگابایتی این اسمارت فون باید به ترتیب 799 و 949 دلار پول پرداخت کنید. این دو گوشی جدید ضمن داشتن شارژ بی‌سیم، از تراشه جدید A11 Bionic استفاده می‌کنند و با دوربین‌هایی بهبودیافته، قادر به ثبت تصاویری جذاب هستند. از دیگر ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به سطح پشتی شیشه‌ای و نمایشگر با کیفیت‌تر -نسبت به نسل قبل- اشاره کرد.

ساعت هوشمند اپل واچ 3 دست شما را برای خرید مدل‌های مختلف باز می‌گذارد. قیمت این اسمارت واچ به علاقه شما بستگی دارد؛ گزینه‌هایی همچون وجود یا عدم وجود قابلیت LTE، اندازه 38 یا 42 میلی‌متری و نوع بند، مواردی هستند که قیمتش را دست‌خوش تغییر می‌کنند. قیمت مدل پایه این ساعت که بند ورزشی 38 میلی‌متری همراهش دارد و از قابلیت LTE پشتیبانی نمی‌کند، 329 دلار، مدلی که مچ‌بند 38 میلی‌متری اسپورت با پشتیبانی از LTE دارد 399 دلار و در نهایت، برای تهیه آن ساعتی که بند 42 میلی‌متری دارد باید 359 یا 429 دلار پول پرداخت کنید (به ترتیب برای مدلی که LTE ندارد و مدلی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند). قیمت این ساعت بسته به دیگر ویژگی‌های مدنظر شما، مثل بند چرمی یا فلزی ممکن است چهار رقمی شود!

اپل علاوه بر آغاز پیش فروش آیفون 8 پلاس و 8، از هم اکنون اپل تی وی 4K را نیز برای ‌پیش‌خرید در دسترس قرار داده. اپل تی وی جدید در روز 22 سپتامبر با قیمت 179 دلار (برای مدل 32 گیگابایتی) و 199 دلار (برای مدل 64 گیگابایتی) عرضه خواهد شد.

اپل پیش فروش آیفون 10 را از روز 27 اکتبر آغاز خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*