ویدیو اشتباهات اسپیس ایکس ؛‌مجموعه از شکست‌های مسیر پیروزی فالکون 9 و راکت‌های دیگر

مجموعه‌ای از شکست‌ها و اشتباهات اسپیس ایکس را در این ویدیو تماشا کنید

اشتباهات اسپیس ایکس (SpaceX) ویدیویی تازه منتشر شده از طرف ایلان ماسک است که شامل تمامی تلاش‌های شکست‌خورده در مسیر موفقیت راکت‌های کمپانی اسپیس ایکس می‌شود.

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت های اسپیس ایکس و تسلا موتورز (Tesla motors) به تازگی در حساب اینستاگرام خود ویدیویی از اشتباهات اسپیس ایکس را با عنوان «چگونه یک موشک مداری را با موفقیت به زمین ننشانیم!» منتشر کرده است. در این ویدیو که علاقه‌مندان مدت‌ها منتظر آن بودند، مجموعه‌ای از تمامی انفجارها و آتش‌سوزی‌های رخ‌داده در فرآیند آزمایش موتور راکت ‌های مداری اسپیس ایکس گردآوری شده است که با یک آهنگ مخصوص، تمی شاد و خنده‌دار به خود گرفته است.

برای هر قسمت از ویدیو توضیح کوتاهی از دلیل حادثه رخ‌داده ارائه شده است که شامل تمام شدن مایع هیدرولیک، خالی شدن مخزن اکسیژن مایع، مشکل شیر گلویی، ایراد سنسور موتور و چند مورد دیگر می‌شوند. ویدیو اشتباهات اسپیس ایکس با هدف نمایش تمامی تلاش‌هایی که تاکنون برای به ثمر رساندن زحمات ایلان ماسک و تیم کمپانی او انجام ‌شده‌اند، به اشتراک گذاشته شده است.

با این حال بیشتر از یک سال است که موشک فالکون 9 به دفعات، صحیح و سالم، به زمین فرود آمده است. این شما و این هم ویدیو شکست ‌های اسپیس ایکس:

ویدیو اشتباهات اسپیس ایکس در آزمایش موشک‌های مداری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ایلان ماسک از اون خر مایه هاست که عقده ی موفقیت داره و برای پیشبرد هدفش دست به هر کاری میزنه. این آدم با امکانات و سرمایه عظیمی که زیر دستش داره، به تنهایی میتونه یه کشور رو با موشک هاش نابود کنه. واقعا آدم خطرناکیه. برای توصیف این آدم تو یه جمله میشه گفت: هیتلرِ رام شده 😀