ساعت هوشمند Gear S سامسونگ معرفی شد : نمایشگر خمیده ، قابلیت برقراری تماس و اتصال 3G

سامسونگ امروز اسمارت واچ تایزنی دیگری را با نام Samsung Gear S به بازار معرفی کرد. سامسونگ چنین محصولی را یک «دستگاه پوشیدنی هوشمند» واقعی خوانده که تجربه اسمارت فون را بر روی دستان شما فراهم می‌کند.

صفحه نمایش این ساعت هوشمند 2 اینچ است و با حالتی انحنادار از نوع سوپر آمولد می‌باشد. Gear S با سه نوع روش ارتباطی به کاربران خود سرویس می‌دهد؛ 3G، وای فای و بلوتوث. وجود ارتباط 3G بدین معنی خواهد بود که نیازی به حضور و جفت شدن یک اسمارت فون برای دریافت نوتیفیکیشن و پیام‌ها نخواهد بود.

Samsung Gear S به شما اجازه برقراری تماس را می‌دهد و یا قادر است تماس‌های فروارد شده از طرف اسمارت فون شما را دریافت و پاسخ دهد. نقشه آن به سیستم HERE متصل است و امکان اجرای فرامین صوتی شما کاملا در این محصول مهیا شده است.

 samsung-gear-s-2

Gear S از طرفی ورزشکاران را نیز فراموش نکرده و با استفاده از سنسورهای، جی پی اس و قابلیت‌های S Health امکانات ویژه ای را برای آن‌ها فراهم می‌کند. همچنین اپلیکیشن ویژه Nike به نام Nike+ Running نیز بر روی این ساعت‌ها از پیش نصب شده تا دوندگان را در طول ورزش دوی آن‌ها همراهی کند.

صفحه نمایش 2 اینچی سوپر آمولد این اسمارت واچ رزولوشنی 480×360 پیکسل را به کاربر خود عرضه می‌کند و پردازنده ای دو هسته ای با فرکانس 1 گیگاهرتز پردازش و آنالیز اطلاعات دریافتی ساعت را برعهده دارد.

همان‌طور که اشاره شد در این ساعت از سیستم عامل تایزن بهره گیری شده و سیستم Power Saving Mode مشهور سامسونگ در این اسمارت واچ نیز ظاهر شده است. Gear S دارای گواهینامه IP67 است؛ بدین معنی که قادر است تا عمق یک متری به مدت 30 دقیقه از خود مقاومت نشان دهد.

 samsung-gear-s-3

در این ساعت همچنین یک رم 512 مگابایتی پیشبینی شده و با یک باتری 300 میلی آمپرساعتی لیتیوم یونی تا دو روز عمر باتری از آن انتظار خواهید داشت. میزان عمر آن با فعال سازی Power Saving Mode نیز شنیدنی خواهد بود، ولی سامسونگ اشاره ای به آن نداشته است.

samsung-gear-s

سامسونگ همچنین علاوه بر این ساعت از Samsung Gear Circle نیز در کنار اسمارت واچ خود رونمایی کرد. این دستگاه با استفاده از بلوتوث با اسمارت واچ جفت می‌شود و به شما اجازه برقراری تماس، گوش دادن به موسیقی و دستورات صوتی را می‌دهد. در این دستگاه یک لرزش، خبر از دریافت تماس و یا نوتیفیکیشن می‌دهد و به هنگام عدم استفاده از Gear Circle یک قفل مغناطیسی آن را به دور گردن شما محکم می‌کند.

Samsung Gear S و Samsung Gear Circle از ماه اکتبر فروش خود را آغاز می‌کنند. قیمت این محصولات در حال حاضر از سوی سامسونگ اعلام نشده است.

منبع : samsungmobilepress

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. سلام من ساعتم یه صفحه میاره که کلا چینی نوشته فقط هم میشه تماس های اضتراری باحاش گرف هیچ کار دیگه ای نمیشه کرد لطفا اگه کسی میدونه این چرا اینطوری شده و چاره ش چیه بهم بگه ممنون میشم.

  2. منsmart whach gear s را دارم ولی شارژر ان را گم کردم چگونه میتوانم تهیه کنم.

  3. سلام خسته نباشین
    میشه این ساعت رو با هوواوی هم جفت کرد کلا با اسمارت فون های اندرویدی جفت میشه؟

  4. سلام
    گیر اس با نوت 8 جفت میشه؟
    من شنیدم فقط با نوت 4 و اس5 جفت میشه درسته؟

  5. دوستان ببخشین میتونیم gear circle رو به gear کانکت کنیم و gear رو به گوشی note 3

  6. این ساعت و ساعت های دیگه مانند LG G Watch R و ASUS ZenWatch …. دوربین ندارند ؟

  7. یعنی این ساعت با گوشیهای اندرویدی سازگاری نداره؟