LG ساعت هوشمند G watch R را با صفحه نمایش دایره ای P-OLED معرفی کرد

به نظر ال‌جی صبر و طاقت انتظار تا مراسم IFA را ندارد و هر روز باید چیزی از ساعت هوشمند جدید خود برای رو کردن در اینترنت داشته باشد… بعد از تیزرهای مختلفی که ال‌جی در روزهای اخیر برای دومین اسمارت واچ اندرویدی خود تدارک دیده بود، امروز این شرکت از G Watch R نسل دوم اسمارت واچ‌های جی واچ رونمایی کرد.

مشخصات اصلی ساعت هوشمند LG G watch R :

  • تراشه: ۱٫۲ گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ ۴۰۰
  • نمایشگر: ۱٫۳ اینچ از نوع P-OLED با ابعاد (۳۲۰×۳۲۰)
  • حافظه: ۴ گیگابایت eMMC / 512 مگابایت RAM
  • باتری: ۴۱۰ میلی‌آمپر
  • سیستم‌عامل: Android Wear (سازگار با گوشی‌های هوشمند اندروید ۴٫۳ و بالاتر)
  • حسگر: ۹ محور (ژیرو، شتاب‌سنج، قطب‌نما)، فشارسنج، PPG
  • رنگ: مشکی
  • دیگر امکانات: مقاومت در برابر آب و گرد و خاک (IP67)

LG-G-Watch-R-1

چشمگیرترین قابلیت ال‌جی G Watch R نمایشگر کاملاً مدور ۱٫۳ اینچ P-OLED است که وضوح شگفت‌انگیز تصاویر را حتی در زیر نور مستقیم خورشید ایجاد می‌کند و وضوح عالی را در زمانی که از هر زاویه‌ای دیده شوند ارائه می‌دهد. ال‌جی G Watch R به پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتز Snapdragon 400 مجهز است و ۴ گیگابایت فضای داخلی، ۵۱۲ مگابایت RAM و باتری بادوام ۴۱۰ میلی‌آمپری دارد. این دستگاه Android Wear بدون دردسر با تمام برنامه‌های کاربردی موجود در Google Play Store سازگار است و با رتبه محافظت در برابر نفوذ IP67، برای حداکثر تا ۳۰ دقیقه عملکرد در زیر آب طراحی شده است.

LG-G-Watch-R-2

ال‌جی G Watch R، با برخورداری از Android Wear در مرکزیت خود، اطلاعات مربوط و ضروری را دقیقاً در زمان و مکان مناسب از طریق اعلان‌های تشخیص صدا ارائه می‌دهد. با مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی سلامت و بدن‌سازی ال‌جی، کاربران می‌توانند ضربان قلب خود را با پشتیبانی از حسگر فوتو پلتیسموگرافی (PPG) تعبیه شده در آن کنترل کنند. اعلان‌های هوشمند نیز برای کاربران یادآوری‌های مهمی مانند تماس‌ها و پیام‌های از دست رفته، تماس‌های دریافتی، رخدادها و پیش‌بینی شرایط جوی محلی را میسر می‌سازد.

LG-G-Watch-R-3

ال‌جی G Watch R با ظرافت هنرمندانه‌اش از زیبایی اصلاح شده‌ای برخوردار است که یادآور ساعت‌های قدیمی است. نمای ساعت کاملا مدور است و این دستگاه پوشیدنی Android Wear انحنای کلاسیکی دارد که در قاب قوی و بادوام استیل ضدزنگ جای گرفته است و تنها با یک لمس نمایشگر نماهای دیگری از ساعت در دسترس خواهد بود. بند ۲۲ میلی‌متری از چرم گوساله قابل تعویض است و مکملی برای زیبایی کلی به حساب می‌آید که به این محصول حس و حال پرستیژ مدرن را می‌دهد.

LG-G-Watch-R-4

ال‌جی دستگاه پوشیدنی G Watch R را در اوایل سه ماهه چهارم ۲۰۱۴ در بازارهای اصلی عرضه می‌کند. قیمت و جزییات دسترسی به صورت منطقه‌ای در زمان عرضه اعلام خواهد شد. بازدیدکنندگان از IFA می‌توانند ال‌جی G Watch R را از ۵ تا ۱۰ سپتامبر در سالن ۱۱٫۲ مس برلین از نزدیک ببینند.

منبع : LG

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اگه بندش فلزی بود شیک تر به نظر میرسید

  2. خوبه.فقط بنظر میاد امکانات نرم افزاریش یکم کم باشه

  3. ساعت شیک و قوی ای است