پنل پشتی شیشه ای آیفون 8 اپل

هزینه تعمیر پنل پشتی شیشه ای آیفون 8 اپل از نمایشگر آن بیشتر است!

هزینه تعمیر پنل پشتی شیشه ای آیفون 8 اپل (iPhone 8) بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کردیم. در صورت آسیب رسیدن به این بخش تاوان آن سنگین خواهد بود.

یکی از مهمترین تغییرات ظاهری آیفون 8 و آیفون 8 پلاس، استفاده از پنل پشتی شیشه‌ای و براق است. ابتدا تصور می‌شد با در نظر گرفتن گارانتی +AppleCare، هزینه تعویض و یا تعمیر آن مساوی و یا حدود هزینه تعمیر یک نمایشگر ترک خورده یا حتی شکسته باشد، اما متاسفانه چنین نیست. بر اساس گفته‌های اپل اینسایدر، هزینه تعویض پنل پشتی آیفون 8 در صورت شکسته شدن مساوی با 29 دلار هزینه تعویض نمایشگر نخواهد بود.

در صورت آسیب رسیدن به پنل پشتی شیشه ای آیفون 8 ، شرکت آن را جزو سایر آسیب‌ها حساب خواهد کرد که هزینه تعویض آن با احتساب مالیات چیزی حدود 99 دلار است!

پنل پشتی شیشه ای آیفون 8

طبق گارانتی شرکت، تا دو مرتبه تعویض نمایشگر با هزینه 29 دلار و تا دو مرتبه تعمیر سایر آسیب‌ها همچون شکستن پنل پشتی شیشه ای آیفون 8 با هزینه 99 دلار برای کاربر انجام خواهند شد. بعد استفاده از این چهار کپن، هزینه‌های جاری مربوط به تعمیرات، برای آیفون 8 به 349 دلار و برای آیفون 8 پلاس به 399 دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

پس بهتر است بعد از خرید آیفون 8 و یا آیفون 8 پلاس، علاوه بر تلاش برای محافظت از نمایشگر آن، به روش‌های مختلف پنل شیشه‌ای و زیبای پشتی آن را نیز از آسیب مصون بدارید، وگرنه مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگینی خواهید شد. داشتن گارانتی +AppleCare برای آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به ترتیب 129 دلار و 149 دلار هزینه دارد.

پنل پشتی شیشه ای آیفون 8

شکستن پنل پشتی شیشه ای آیفون 8 جزو سایر آسیب‌ها محسوب می‌شود

هنوز درباره قیمت و شرایط گارانتی آیفون ایکس و همچنین هزینه‌های مربوط به تعمیر نمایشگر و یا بقیه قسمت‌های آن اطلاعاتی وجود ندارد. البته می‌دانیم در صورت درخواست برای قرار گرفتن تحت بیمه +AppleCare، باید 199 دلار پرداخت شود، اما هنوز سوبسیدهای اپل برای کاربران به منظور تعویض صفحه نمایش و یا تعمیر دیگر انواع آسیب‌ها مشخص نیست. اپل برای تامین پنل‌های OLED مورد نیاز خط برای تولید آیفون ایکس با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند، به همین دلیل مطمئنا هزینه تعویض آن حتی با داشتن گارانتی بسیار بیشتر از 29 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*