گوشی دوجی اس 60

گوشی دوجی اس 60 ؛ یک موبایل کاملا مردانه با بدنه‌ای بسیار مقاوم!

گوشی دوجی اس 60 (Doogee S60) که به گفته سازنده چینی آن موبایلی مردانه است، با بدنه‌ای بسیار مقاوم از راه رسید. در ادامه نگاهی به گوشی جدید دوجی خواهیم داشت.

بدون شک گوشی دوجی اس 60 با ظاهری همچون یک تکه فلز سخت، محصولی کاملا مردانه بوده و می‌تواند مناسب ماجراجویی و استفاده در محیط‌های بیرونی باشد. در ساخت بدنه این گوشی از فلز استفاده شده و بر خلاف تصور شما، اس 60 با مقاومت بالایی که دارد، می‌تواند از خود محافظت کند!

مجموعه‌ای از اپلیکیشن ها در قالب چیزی که سازندگان آن را جعبه ابزار می‌نامند (جعبه ابزارها همواره برای مردها اهمیت خاصی دارند)، در خدمت کاربران بوده و شامل مواردی همچون زاویه‌سنج، ذره‌بین و قطب‌نما می‌شود. به علاوه، دوجی S60 با پردازنده 2.5 گیگاهرتزی، دوربین 21 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5580 میلی‌آمپر ساعتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. «دیو آمد» نیز عبارتی‌ست سازندگان با آن، گوشی خود را توصیف می‌کنند!

در این تصاویر نیز محصولی دیگر از این شرکت را می‌بینیم که در دستان یکی از بازیگران فیلم “Transformers” قرار دارد. هرچند، بر خلاف S60، ویژگی‌های یک موبایل مقاوم و مردانه زیادی در آن دیده نمی‌شود.

تصور می‌کنید گوشی مقاوم دوجی اس 60 چه ویژگی‌های مردانه دیگری دارد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باسلام
    ممنون از مطالب تون خسته نباشید

  2. از اینکه مطالب مفیدی را ارائه کرده ای سپاسگزارم