مایکروسافت لانچر

مایکروسافت لانچر با طراحی امکانات جدید و جذاب در راه است

نسخه آزمایشی مایکروسافت لانچر (Microsoft Launcher) منتشر شد. این لانچر اندرویدی از طراحی جدید و خاصی برخوردار بوده و ارائه کننده قابلیت‌های منحصر به فردی است.

لانچرهای بیشماری برای گوشی‌های اندرویدی در بازار موجود است و کمپانی پرآوازه مایکروسافت نیز یک لانچر را طراحی کرده است. در همین راستا این کمپانی ردموندی امروز پیش‌نمایشی از نسخه جدید مایکروسافت لانچر را برای دیوایس‌های اندرویدی منتشر کرده است. مایکروسافت می‌گوید این نسخه «زیبا‌ترین، قابل شخصی‌سازی‌ترین و قدرتمندترین لانچر» برای دیوایس‌های اندرویدی خواهد بود. این لانچر جذاب اندرویدی حاوی گزینه‌ای به نام “Continue on Pc” است که به کاربران اجازه می‌دهد همگام با گوشی اندرویدیشان، از کامپیوترهای مجهز به ویندوز 10 خود نیز در همان راستا استفاده کنند.

قابلیت‌های جذاب مایکروسافت لانچر

بخش “Feed” نسخه جدید مایکروسافت لانچر اطلاعات را بر روی انگشتان کاربران قرار می‌دهد. آن‌ها می‌توانند فید مناسبی از رویدادهای مهم، اخبار برتر، فعالیت‌های اخیر و مواردی بیشتر را تنها با کشیدن انگشتان شما به سمت چپ و راست صفحه در اختیارتان قرار دهند. این لانچر اندروید ارائه کننده مجموعه عظیمی از گزینه‌های سفارشی‌سازی، از قابلیت تغییر رنگ‌های پس زمینه گرفته تا پشتیبانی از ژست حرکتی جدید خواهد بود. درست همانند ویندوز 10، کاربران می‌توانند آیکون مخاطبین محبوبشان را در سمت راست صفحه قرار دهند؛ بنابراین آن‌ها می‌توانند همیشه به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

همچنین همانطور که گفته شد نسخه جدید مایکروسافت لانچر حاوی قابلیتی به نام Continue on Pc است. به لطف آن کاربران می‌توانند برخی از کارهایشان را از تلفن هوشمند به کامپیوتر شخصیشان منتقل کرده و در آنجا انجام دهند. این قابلیت با تصاویر، اسناد و برخی دیگر از موارد کار می‌کند.

سامسونگ می‌گوید این نسخه، یک مدل به تکامل رسیده و عالی از پروژه لانچر Arrow است. هر کسی که نسخه آزمایشی لانچر Arrow را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب کرده باشد، از امروز به صورت خودکار می‌تواند مایکروسافت لانچر را دریافت کند. همچنین دیگر کاربران نیز می‌توانند همین حالا از طریق لینک زیر نسخه آزمایشی مایکروسافت لانچر را بر روی گوشی خود نصب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*