نسخه جدید لپ تاپ HP Spectre 13 Touts

معرفی نسخه جدید لپ تاپ HP Spectre 13 Touts همراه با پردازنده های نسل هشتمی اینتل

نسخه جدید لپ تاپ HP Spectre 13 Touts همراه با پردازنده های نسل هشتمی اینتل معرفی شدند. در ادامه با قابلیت‌های جدید، تغییرات و قیمت این لپ تاپ آشنا شوید.

لپ تاپ های سری Spectre اچ پی یکی از جذاب‌ترین محصولات کامپیوتری این شرکت هستند و همین قضیه باعث شده تا اچ پی آن‌ها را با حساسیت خاصی به تولید رسانده و روانه بازار کند. حال در فاصله چند هفته‌ای از معرفی پردازنده های نسل هشتمی اینتل، شاهد رونمایی از نسخه‌ی جدیدی از لپ تاپ HP Spectre 13 Touts همراه با این پردازنده‌های قدرتمند بودیم. نوت بوک های این خانواده همگی باریک و جذاب هستند و می‌توان به آن‌ها لقب «زیباترین لپ تاپ های اچ پی»‌ را داد.

نسخه جدید لپ تاپ HP Spectre 13 Touts

مدل جدید لپ تاپ HP Spectre 13 Touts با ضخامت تنها 10.4 میلی‌متر همانند نسل پیشین خود کم ضخامت است و حتی باریکتر و کوچکتر نیز شده است. حاشیه‌های نمایشگر 13 اینچی این کامپیوتر قابل حمل نیز باریک هستند. در اینجا یک گزینه‌ی نمایشگر لمسی نیز موجود است تا ادعای اچ پی مبنی بر آنکه Spectre 13 جدید «باریکترین لپ تاپ مجهز به نمایشگر لمسی جهان» است درست از آب درآید. بر خلاف نسل‌های پیشین، در این نسل یک گزینه همراه با نمایشگر 4K‌ نیز وجود دارد.

شما می‌توانید در زیر بدنه‌ی باریک این لپ تاپ پردازنده های نسل هشتمی اینتل را در اختیار داشته باشید. این مدل‌ها می‌توانند حاوی مشخصات حداکثری یک پردازنده Core i6، رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 1 ترابایتی PCIe مبتنی بر حافظه SSD باشند. اچ پی عنوان می‌کند عمر باتری این دیوایس از 10 ساعت به 11 ساعت و نیم افزایش پیدا کرده است. در اینجا همچنین پشتیبانی از تکنولوژی شارژ‌ سریع به منظور شارژ‌ 50 درصدی تنها در 30 دقیقه نیز وجود دارد.

قیمت نسخه جدید لپ تاپ HP Spectre 13 Touts

خوشبختانه این نسل جدید از افزایش قیمت زیادی برخوردار نخواهد بود و شما می‌توانید مدل پایه آن را با قیمت 1.300 دلار خریداری کنید. لازم به ذکر است فروش مدل‌های جدید لپ تاپ Spectre 13 اچ پی از 29 اکتبر (7 آبان ماه) آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*