تصاویری از جعبه گشایی هواوی میت 10 ساعاتی پیش از رونمایی منتشر شد

تصاویری از جعبه گشایی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) ساعاتی پیش از رونمایی منتشر شد

در حالی که تنها چند ساعت تا معرفی گوشی های جدید هواوی باقی مانده، تصاویری از جعبه گشایی هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) لو رفته است.

در این تصاویر، گوشی پرچمدار جدید هواوی را درون جعبه آن مشاهده می‌کنید. جعبه گشایی هواوی میت 10 علاوه بر ظاهر شدن اسمارت فون در دنیای واقعی، برخی مشخصات ظاهری آن را نیز لو می‌دهد. در عکس های جدید هواوی میت 10 ، دوربین دوگانه عقب با برند لایکا به همراه فلاش LED، جک 3.5 میلی‌متری صدا و صفحه نمایش بدون حاشیه با نسبت تصویر 18 به 9 کاملا مشخص است.

در این تصاویر، هواوی میت 10 در دو رنگ مشکی و طلایی با بدنه‌ای براق به همراه قرارگیری دکمه هوم با قابلیت استفاده به عنوان اسکنر اثر انگشت، در پایین نمایشگر جلو نشان داده شده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، گوشی های جدید هواوی در ساعت 15 و 30 دقیقه امروز به وقت تهران در شهر مونیخ آلمان معرفی می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، به طور مستقیم مراسم رونمایی از هواوی میت 10 ، هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro)، هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) و هواوی میت 10 پورشه دیزاین (Huawei Mate 10 Porsche Design) را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*