فروش پژو 2008

سود 13 میلیونی دلال‌ها از فروش پژو 2008 ؛ گول قیمت‌های کاذب اینترنتی را نخورید!

دلال‌های بازار برای بالا بردن قیمت فروش پژو 2008 (Peugeot 2008) از تکنیک‌های عجیبی استفاده می‌کنند. ما این تکنیک‌ها را برای شما شرح می‌دهیم تا به دام آن‌ها نیفتید و سودهای ناعادلانه را روانه جیبشان نکنید!

پژو 2008 یکی از جنجالی‌ترین خودروهای سال جاری بازار ایران است که پس از مدت‌ها، برجام آن را به سمت کشورمان هل داد تا برای نخستین بار شاهد حضور یک خودرو شاسی بلند برند پژو در خیابان‌های کلانشهر‌ها باشیم. اما ایران خودرو با پیش فروش غیر اصولی این خودرو، باعث

اگر شما هم علاقه‌مند به خرید این خودرو باشید، قطعا نگاهی به وب‌سایت‌های خرید و فروش خودرو و همچنین نیازمندی‌های روزنامه‌ها انداخته‌اید. با مروری گذرا، ما با قیمت‌هایی فوق‌العاده بالا از رنج 126 میلیون الی 146 میلیونی در وب‌سایت‌ها مواجه شدیم که این قیمت تا 40 میلیون تومان گران‌تر از قیمت تصویب شده توسط خود کمپانی است. همین قضیه ما را وا داشت تا به صورت حضوری به برخی از نمایشگاه‌های اتومبیل معتبر در سطح شهر تهران برویم و از نزدیک جویای قیمت فروش پژو 2008 شویم. شما می‌توانید این خودرو شاسی بلند فرانسوی را با قیمت بسیار کمتری نسبت به قیمت ارائه شده توسط دلال‌های اینترنتی خریداری کنید. جالب اینجاست که این اختلاف قیمت در مواقعی حتی به 30 میلیون تمان نیز می‌رسد که در نوع خود کم‌نظیر است!

با تحقیق و جستجو از چند بنگاه معاملات خودرو دریافتیم قیمت فروش پژو 2008 در بازار فیزیکی که خودرو آماده‌ی پلاک گذاری و تحویل به مشتریانش است، با توجه به تنوع رنگ چیزی بین 110 الی 116 میلیون تومان است. به طبع رنگ سفید این خودرو ارزان‌تر بوده و رنگ‌های قرمز و مشکی آن نیز چند میلیون گران‌تر هستند. اما به راستی چرا باید چنین اختلاف قیمتی بین بازار فیزیکی و آنلاین خرید و فروش خودرو وجود داشته باشد؟ چه چیزی در پشت پرده‌ی این حرکت هوشمندانه قرار دارد؟ ما آن را برای شما باز خواهیم کرد.

تکنیک‌های فروش پژو 2008 توسط دلال‌ها!

در واقع هیچ ایرادی بر وب‌سایت های خرید و فروش خودرو وارد نیست، چرا که دلال‌های اینترنتی با استفاده از ترفندهای عجیب و غریب خود (نظیر استفاده از چندین شماره تلفن مختلف) اقدام به ثبت نام در این سایت‌ها کرده و با قرار دادن قیمت‌هایی به مراتب بالاتر از قیمت واقعی خودرو سعی بر آن دارند تا مشتریان با مراجعه حضوری به بنگاه‌های معاملاتی، از شنیدن قیمت‌هایی نظیر 116 میلیون تومان ابراز رضایت کرده و فورا اقدام به خریداری خودرو مذکور در این بحث کنند.

فروش پژو 2008

فروش پژو 2008 با رنگ و مدل یکسان اما 3 قیمت متفاوت!

با توجه به تصویب قیمت 104 میلیون تومانی ایران خودرو برای شاسی بلند جدیدشان، بنگاه‌داران هنوز هم سودی بیش از 10 میلیون تومان با فروش هر دستگاه پژو 2008 نصیب دلال‌های بازار می‌شود که بی‌تردید رقمی نامتعارف و بالا است! البته خبر خوب این که تا حدودی قیمت این محصول مهار شده است و می‌توانیم انتظار کاهش قیمت آن طی هفته‌های پیش رو را داشته باشیم.

به نظر شما راه حل این مشکل بزرگ چیست و چگونه باید از دلال‌هایی که همواره با این افزایش قیمت‌های گاه و بی‌گاه باعث رکود بازار خودرو ایران می‌شوند جلوگیری کرد؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ۱۳ میلیون کیو پولدار کرده کیو گدا