عکس های گلکسی اس 9

عکس های گلکسی اس 9 ، طراحی احتمالی پرچمداران آینده سامسونگ را نشان می‌دهند

جدیدترین عکس های گلکسی اس 9 (Samsung Galaxy S9) در کنار نسخه پلاس آن و نسل قبلی این گوشی، طراحی احتمالی پرچمداران آینده را به خوبی نشان می‌دهند.

سامسونگ با عرضه گوشی های سری گلکسی S8 و همچنین گلکسی نوت 8، سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشت. این تلفن های هوشمند به خوبی مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 را از ذهن کاربران پاک کردند. حالا نسل جدید این محصولات در راه بوده و بسیاری از افراد با تکیه بر شایعات موجود، قصد پیش‌بینی ویژگی‌های گوشی های سامسونگ را دارند.

پیش از هر چیز بهتر است بدانید به احتمال زیاد، امسال خبری از طراحی جدید نخواهد بود. شکل ظاهری گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به اندازه‌ای مناسب هست که طی چندین سال آینده، سامسونگ تا باب شدن زبان طراحی جدیدی همچون گوشی های بدونه حاشیه در سال 2017، از آن استفاده کند. در این صورت، گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس نیز بیش از یک محصول انقلابی، محصولی پالایش‌شده نسبت به قبل خواهند بود. در بخش جلویی با در نظر گرفتن حاشیه‌های کمتر در قسمت‌هایی پایینی و بالایی، احتمالا مورد دیگری تغییر نخواهد کرد. از طرفی، به دنبال امکان استفاده از دوربین دوگانه و وجود اعتراضات مختلف در رابطه با محل قرارگیری سنسور اثر انگشت، قاب پشتی در کانون توجه قرار دارد.

بهتر است ابتدا با بررسی یکی از عکس های گلکسی اس 9 ، تمامی حالت‌های ممکن در مورد قاب پشتی گوشی های آینده سامسونگ را بررسی کنیم:

عکس های گلکسی اس 9

در حال حاضر، بسیاری از افراد از محل قرارگیری این سنسور در گوشی های سامسونگ ناراضی بوده و مدیران نیز از این موضوع آگاهی دارند. همچنین، گفته می‌شود سنسور اثر انگشت در نسل جدید گوشی های سری گلکسی A، زیر دوربین قرار خواهد گرفت تا مشکلات مربوط به پرچمداران نسل قبلی تکرار نشود. در این صورت، احتمال انجام این کار در رابطه با گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس نیز دور از ذهن نخواهد بود.

این طراحی، علاوه بر فراهم کردن دسترسی بهتر به سنسور، شانس لمس کردن دوربین گوشی با انگشتان چربی یا کثیف را نیز کاهش می‌دهد.

عکس های گلکسی اس 9

سنسور انگشت مدل 2018 گلکسی A7 و A5 در این بخش قرار خواهد گرفت؛ موضوعی که احتمالا در گوشی های سری گلکسی S9 نیز خواهیم دید

اگرچه گوشی های گلکسی S8 سامسونگ بدون دوربین دوگانه عرضه شدند، اما این موضوع در رابطه با نسل جدید آنها تکرار نمی‌شود. هرچند، ما هنوز مطمئن نیستیم که از سیستم دوربین دوگانه در هر دو این تلفن های هوشمند استفاده خواهد شد یا نه. از طرفی، محل قرارگیری سنسور اثر انگشت نیز می‌تواند این موضوع را تحت تاثیر قرار دهد.

بخش پشتی گوشی های آینده سامسونگ را با حالت‌های مختلفی می‌توان طراحی کرد. با این وجود، امیدواریم حسگر اثر انگشت در بخش مرکزی قرار گیرد.

عکس های گلکسی اس 9

بهتر است به بخش جلویی بازگردیم؛ جایی که احتمالا سازندگان با کاهش حاشیه‌ها، نمایشگری بزرگ‌تر از قبل را با حفظ اندازه قبلی دستگاه پیش روی کاربران قرار خواهند داد. نسل جدید نمایشگر آمولد InfinityDisplay با وضوح 1440×2960 یا بالاتر می‌تواند بهترین انتخاب باشد. در این صورت، احتمالا نسبت ابعاد صفحه نیز افزایش پیدا کرده و گوشی بلندتر از قبل خواهد شد.

هرچند، از آنجایی که در بخش بالایی دستگاه سنسورهای متعددی تعبیه شده است، احتمالا اندازه این قسمت با گذشته تفاوت چندانی نداشته باشد. به علاوه، در صورتی که سازندگان همانند اپل به استفاده از سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی روی آورند، محلی برای تعبیه گیرنده نوری نیز باید در نظر گرفته شود.

عکس های گلکسی اس 9

اگر سنسور اثر انگشت در بخش جلویی قرار نگیرد، آن‌گاه حاشیه بخش جلویی نیز حداقل در حالت فعلی، هیچ کاربردی نخواهد داشت. در نتیجه، احتمالا حاشیه‌های این قسمت نیز تا حد زیادی نسبت به گذشته کاهش پیدا خواهد کرد. تصویر پیش رو، یکی از بهترین عکس های گلکسی اس 9 است که این طراحی را به خوبی نشان می‌دهد:

عکس های گلکسی اس 9

فراموش نکنید عکس های گلکسی اس 9 که در این بررسی از آنها استفاده شد، هیچ‌کدام مربوط به نسخه نهایی نبوده و بر اساس اطلاعات موجود طراحی شده‌اند.

اما آیا واقعا سال آینده، تلفن هوشمندی با این طراحی پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت؟

عکس های گلکسی اس 9

گلکسی اس 9 (سمت چپ) در کنار گلکسی اس 8 پلاس (سمت راست)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*