نرم افزار HiCare

نرم افزار HiCare هواوی؛ راهکاری برای ارائه خدمات پس از فروش آنلاین

نرم افزار HiCare در گوشی‌ها و سایر تجهیزات برند چینی هواوی، راهکاری بی رقیب در ارائه خدمات پس از فروش پرسرعت به صورت آنلاین و 24 ساعته به کاربران است.

دریافت خدمات پس از فروش با کیفیت مناسب برای کاربران گوشی های هوشمند یکی از ملاک‌های اصلی در انتخاب تلفن همراه مد نظرشان است. متاسفانه هم اکنون بسیاری از برندها خدمات پس از فروش مناسبی را به کاربران در بازار تلفن همراه ارائه نمی‌کنند و از این حیث اعتماد کاربران را از دست داده‌اند. برند هواوی جزو برندهایی در بازار تلفن همراه بوده که همواره علاوه بر فروش، به خدمات پس از فروش هم اهمیت زیادی داده است و تلاش کرده این خدمات را با استانداردهای رایج جهانی و حتی فراتر از آن به کاربران ارائه نماید.

نرم افزار HiCare

بر روی تمام گوشی های هواوی نرم افزاری به صورت پیش فرض نصب شده است که HiCare نام دارد و به واسطه این نرم افزار کاربران می‌توانند بسیاری خدمات را حتی بدون نیاز به تماس تلفنی با مراکز خدمات هواوی، به صورت آنلاین دریافت کنند. این شیوه ارائه خدمات علاوه بر سهولت، به کاربران اطمینان می‌دهد که مستقیما با کارشناسان آموزش دیده تجهیزات هواوی در ارتباط هستند.

امکانات متنوع نرم افزار HiCare هواوی

نرم افزار HiCare امکانات متنوعی دارد و خدمات مورد نیاز کاربران را در حوزه‌های مختلفی ارائه می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار امکان چت آنلاین به صورت 24 ساعته در خود گوشی با کارشناسان خبره هواوی است که کاربران را قادر می‌سازد در هر زمانی از شبانه‌روز بتوانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند. این امکان در بازار ما برای اولین بار توسط یک برند به کاربران ارائه می‌شود که بتوانند از گوشی خود با کارشناسان برند چت آنلاین 24 ساعته داشته باشند.

نرم افزار HiCare همچنین امکان به‌روزرسانی سیستم عامل را به کاربران تجهیزات هواوی می‌دهد. این نرم افزار با بررسی آخرین نسخه سیستم عامل دستگاه، به‌روزرسانی‌های لازم را انجام می‌دهد که خیال کاربران از این حیث راحت باشد.

دسترسی به شماره تماس پشتیبانی و ساعات کاری مراکز خدمات پس از فروش هم در این نرم افزار پیش‌بینی شده است تا کاربرانی که به هر جهت نیاز به تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به این مراکز را داشته باشند بدانند در چه محل‌هایی این خدمات تحت نظارت خود برند هواوی ارائه می‌شود.

و در آخر اینکه هواوی همواره مشتاق ارتباط نزدیک‌تر و اخذ بازخورد کاربران در ارتباط با خدمات خود است و از این رو در نرم افزار HiCare هم یک بخش مجزا برای اخذ نظر کاربران وجود دارد. در این بخش کاربران می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن بازخورد و نظرات خود را در خصوص محصولات، خدمات، مراکز و سایر موضوعات اعلام کنند.

نرم افزار HiCare

تمام تلاش‌های فوق از این حیث صورت می‌پذیرد که کاربران تجهیزات هواوی بتوانند با سهولت و سرعت بالا و بهره‌گیری از روش‌های متنوع و به‌روز، خدمات پس از فروش مد نظر خود را بدون نگرانی و اتلاف وقت با استانداردهای بالا دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. مال من کار نمکنه

  2. کاش ما هم یاد بگیریم
    احترام به مشتری احترام به خود است